וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "המועדון איבד מומנטום בשנתיים-שלוש האחרונות"

9.4.2018 / 23:04

מאמן מכבי תל אביב החל לסכם את תקופתו אחרי ההפסד 1:0 שכמעט סגר סופית את הסיכוי של קבוצתו לאליפות: "זה הזמן לעשות שינוי ורענון. לא היו סימנים לירידה כזו בפלייאוף"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב קרובה מאוד לסיום עונת 2017/18 באופן מעשי. הצהובים רשמו הערב (שני) הפסד ליגה שלישי ברציפות ונותרו ללא נקודות בפלייאוף העליון אחרי 1:0 ביתי מול הפועל באר שבע. בעקבות ההפסד, נותרה הקבוצה של ג'ורדי קרויף עם 55 נקודות בלבד במקום הרביעי והיא כבר רחוקה 11 נקודות מהמקום הראשון כשבקופה נותרו 21 נקודות בלבד. חלום האליפות נראה אבוד עבור הצהובים.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני חושב שבשלושה-ארבעת המשחקים האחרונים אנחנו לא נמצאים איפה שאנחנו אמורים להיות. אנחנו לא מאמינים בעצמנו. היו לנו הרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש והיריבה לא הייתה צריכה לעשות הרבה. אנחנו עצבניים מהמצב ואז ספגנו שער ובסופו של דבר ברבע השעה האחרונה לא היה כדורגל בכלל. לא הצלחנו להיכנס למשחק ועשינו כל מה שמתאים לבאר שבע, דחיפות ועצבים. אלה הרגשות שלנו כרגע. אנחנו מאוכזבים, אבל אנחנו צריכים להמשיך להילחם. אנחנו צריכים להיאבק על המקום באירופה. ברור ש-11 הפרש זה הרבה, אבל מבחינה מתמטית יש עוד סיכוי. אבל זה לא מה שחשוב, מה שחשוב זה שנחזור לשחק את הכדורגל שלנו.

"לא היו סימנים שהראו על ירידה כזו ביכולת אחרי סיבוב שני מוצלח. אני לא חושב שבאר שבע ניצחה כי היא הקבוצה הטובה יותר, אלא כי היא במומנטום טוב, יש לה מגרש ביתי מאוד. הם לא שיחקו טוב במחזורים האחרונים ולמרות זאת הוציאה את הנקודות. זה מה שעושה קבוצה אלופה, ניצחונות כאלה קשים. ברור שאיבדנו הזדמנות גדולה היום, אבל כדורגל זה ספורט משוגע. לא אני הסיפור פה, אלא המועדון. אני פה שש שנים וזה הרבה זמן, בשנתיים או שלוש האחרונות איבדנו את המומנטום שלנו כמועדון ועכשיו זה הזמן לשנות את הדברים ולרענן. אבל יש לנו עוד הרבה משחקים לשחק העונה ואנחנו צריכים להשיג נקודות".

טל בן חיים: "הרגשה של אכזבה. אכזבנו הרבה אנשים ביציעים ובבית, מאות אלפי אוהדים שלנו. זו לא הקבוצה שהם רוצים לראות. הצגנו משחק לחימה. ידענו שההופעות האחרונות היו רעות, מי שלובש את החולצה של מכבי תל אביב מחויב ליותר. ספגנו מחצי מצב של באר שבע ומשם הם שמרו על התוצאה והתגוננו יפה. אנחנו צריכים להרים את עצמנו לקראת המשחקים הבאים. אנחנו מחויבים לתת 100 אחוז בהמשך. נצטרך להציג יכולת הרבה יותר טובה. ההודעה של ג'ורדי קרויף לא קשורה ליכולת. מבחינתנו מכבי תל אביב זה החיים ואנחנו נמשיך לתת את הכל".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרויף המאוכזב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully