וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר יודע: "זה ניצחון משמעותי, יש לנו בעלי בית על המגרש"

9.4.2018 / 23:19

מאמן הפועל באר שבע נשאר מאופק אחרי ה-0:1 על מכבי תל אביב, והתייחס לפציעתו של מיכאל אוחנה: "היה לו משחק פנטסטי, מקווה שזה לא רציני". חיימוב, שהצטיין בשער: "אנחנו קבוצה מאוחדת, כולם נתנו הכל למשך 90 דקות"

ברני ארדוב

שמחה גדולה בהפועל באר שבע הערב (שני). הקבוצה הצליחה לרשום ניצחון שלושה בשלושה משחקי פלייאוף עליון ועוד שני ברציפות מול מי שסומנה כיריבה שלה במירוץ האליפות, מכבי תל אביב. שער של חנן ממן בדקה ה-35 סידר לאדומים 0:1 יקר מאוד בחוץ מול הצהובים והגדיל את הפער שלה מבית"ר ירושלים לשש נקודות וממכבי תל אביב ל-11. בשבת תארח הקבוצה של ברק בכר את הפועל חיפה, שרחוקה ממנה 10 נקודות.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

פרט לכך, קיימת דאגה רצינית בהפועל באר שבע מהפציעה של מיכאל אוחנה. הקשר/חלוץ, שלא שיחק בתקופה האחרונה בשל סכסוך עם המועדון, פתח הערב בהרכב האלופה מול מכבי תל אביב ונפצע בדקה ה-56. אוחנה סובב את הברך כשהחליק ליד הכדור וגמר את המשחק. השחקן נראה כסובל מכאבים רציניים ובהתחלה התקשה ללכת, אבל בסופו של דבר הצליח לדדות החוצה וסיים את המשחק.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בכר יכול לחייך/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "עשינו ניצחון משמעותי. היינו עם 10 שחקנים הרבה דקות נגד קבוצה מצוינת. אני גאה מאוד בשחקנים. ההתמודדות עם סיטואציות הייתה לא פשוטה. יש לנו בעלי בית על המגרש והם עושים את זה מצוין, גאווה גדולה. טבעי שקבוצה בפיגור תשלח שחקנים אחורה, אבל הצלחנו לשלוט בבלאגן. כל מי ששיחק נתן יותר מ-1000 אחוז. אנחנו צריכים לשמוח יום יומיים אבל להתכונן למשחק הבא".

על מיכאל אוחנה: "אני לא יודע מה איתו, מקווה שזה לא רציני. היה לו משחק פנטסטי. לא יודע אם יש עוד קבוצות בעולם שאיבדו כל כך הרבה שחקנים. התקשורת יכולה להתעסק בזה, אבל אנחנו לא. יש מחליפים, בגלל זה יש לנו סגל כל כך גדול. מי שנכנס צריך לעשות את העבודה ולתת מעצמו. זה תפקיד שלי ושל הצוות להחזיק את כולם כל השנה, גם שקשה. שצריך את השחקנים הם שם".

המאמן סיכם: "את הסיכומים נעשה בסוף השנה. ראינו שהמשחקים בפלייאוף קשים. צעד צעד, את הסיכומים נעשה בסוף. כל הזמן אנחנו מאמינים שדברים תלויים בנו. כמובן שעשינו צעד משמעותי, אבל אסור לנו להיכנס לאופוריה, בטח אחרי מה שעברנו העונה. מתרכזים רק במשחק הבא".

גיא חיימוב: "ניצחנו וזה הכי חשוב. שמח שהצלחתי להביא את היכולת שלי לידי ביטוי. אנחנו צריכים להמשיך, יש עוד הרבה נקודות בקופה. נתכונן למשחק הקשה נגד הפועל חיפה בהתאם. אנחנו קבוצה מאוחדת, כולם נתנו הכל למשך 90 דקות. פציעות? זה חלק מהכדורגל, זה קורה גם בקבוצות אחרות. השלוש נקודות הכי חשובות כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully