וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון דוס סנטוס נפגע מהביקורות: "קל להפיל את התיק עליי"

9.4.2018 / 11:20

אחרי שמכבי חיפה שלחה נציגים לצפות בעאיד חבשי שעשוי להחליפו, הבלם אמר לחבריו: "במכבי פתח תקוה הכל הצליח, יש כאן שיטה חדשה". שחר ושרצקי משוחחים על אפשרות להעברת שחקנים בקיץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

"במכבי פתח תקוה כל מה שעשיתי הצליח. הגעתי למועדון חדש, יש כאן שיטה חדשה שאני לא רגיל אליה. קל להפיל את התיק עלי". כך אמר הבלם אליסון דוס סנטוס לחבריו במכבי חיפה, זאת בעקבות הידיעה לפיה הקבוצה עשויה לצרף את עאיד חבשי במקומו. כפי שפרסמנו, נציגי המועדון הגיעו לעקוב אחר הבלם במשחקים האחרונים כשגם מוחמד אלאך בעצמו צפה בו מקרוב. דוס סנטוס שיודע כי מעמדו התערער ועשוי לעזוב בקיץ לא מרוצה מהביקורות סביבו. על פי חבריו לקבוצה, "אליסון מרגיש שנטפלים אליו לא בצדק. נדמה כאילו הוא היחיד שחוטף את האש".

במכבי חיפה טוענים כי לא התקבלה כל החלטה לגביו, אך החיפוש אחר בלם זר מצד אלאך והמעקב אחר חבשי מלמדים כי הירוקים רוצים לשנות את מרכז ההגנה שלה. כזכור, בחיפה מחפשים גם שוער. בניגוד לעבר, במועדון כבר לא פוסלים מועמדות של שוער זר (כזכור, במועדון גיששו לגבי אמיליוס זובאס), אך גם גיא חיימוב ואופיר מרציאנו על הכוונת. המטרה הראשונה של אלאך היא לצרף קשר אחורי זר. אלכסנדר בוטנר מויטסה, שהוזכר כמועמד למשבצת המגן השמאלי, שיחק שלשום לראשונה אחרי תקופה ארוכה וייתכן שיילקח בחשבון לקראת הקיץ אם יחזור לכושר משחק.

עוד בנושא

לידור כהן: "כשבבית"ר ירושלים החליפו אותי בדקה ה-40, החלטתי לחזור הביתה"
מסתמן: מימר ופירס צפויים לחתום במכבי פתח תקוה תוך שבועיים
ליאור אסולין נעצר אחרי שמכר מריחואנה באמצעות הטלגרם

שחקן מכבי חיפה, אליסון דוס סנטוס. יוסי ציפקיס
"היחיד שחוטף את האש". דוס סנטוס/יוסי ציפקיס

בימים האחרונים נערכה שיחה בין הבעלים יעקב שחר לבין בעלי קריית שמונה איזי שרצקי בנוגע להעברת שחקנים. שרצקי הבהיר בשיחה כי הוא מעוניין להתבסס על סגל ישראלי בעונה הבאה ולא ינצל את מכסת הזרים שלו. בעלי קרית שמונה רוצה לקלוט שחקנים שייפלטו מחיפה. ייתכן ובעלי קריית שמונה יממש את האופציות על שון ויסמן וסאן מנחם, משום שניתנה לו אפשרות כזאת מצד בעלי חיפה שלא במסגרת ההסכם. בנוסף, שרצקי עשוי לקלוט שחקנים נוספים שיפלטו מחיפה. מוחמד עוואד הוא שם שבקרית שמונה היו רוצים לראות אך לא ברור האם ישוחרר מחיפה. גם עומרי בן הרוש עשוי לעבור במידה וסאן מנחם לא יירכש.

בעניין אחר: התקשורת ההולנדית עוסקת ביממה האחרונה לא מעט בעתידו של מי שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי חיפה בקיץ, הנק פרייזר. האחרון כבר חתם לעונה הבאה בספרטה רוטרדם, אך בהולנד יש מי שקורא לפטר אותו מהתפקיד הנוכחי שלו עוד לפני סיום העונה. הסיבה לכך נוגעת לקרב התחתית בין שתי האחרונות בטבלה - ויטסה מול קבוצתו הבאה, ולניגוד העניינים בו הוא נמצא. "אני יודע היטב איך זה עובד: אם תנצח יש אופוריה, עכשיו יש ביקורת ומשבר. זה חלק מהתפקיד", אמר פרייזר לתקשורת ההולנדית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מוחמד אלאך הבהיר להנהלה כי הוא רוצה את פרד רוטן לעונה הבאה וזה הבהיר כי ההצעה מויטסה לא עומדת על הפרק מבחינתו. ההחלטה על כך התקבלה עוד לפני ההכרזה על מינוי פרייזר לתפקיד המאמן ברוטרדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully