וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מימר ופירס צפויים לחתום במכבי פתח תקוה תוך שבועיים

8.4.2018 / 7:57

ניצחון על סכנין יוביל להחתמה מיידית של המאמן, שקיבל הודעה על נטייה להשאירו, לעונה נוספת. נסגרים הפערים עם הקשר. ההנהלה תיפגש עם צעירי, שלאחרונה שמו עלה בהפועל תל אביב. אהדנני האריך חוזה

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר. ברני ארדוב
ימשיך במלאבס. מימר/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה יכולים לחייך. אחרי ירידה ביכולת בתקופה האחרונה, הניצחון על קריית שמונה מקרב אותה צעד נוסף למקום השביעי וגם לחוזה לעונה נוספת שיקבל שרון מימר. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, מימר קיבל לראשונה מסר כי במועדון רוצים אותו לעונה נוספת והודעה על כך צפויה להתקבל אם ישיג ניצחון בשני המשחקים הקרובים. אחרי הניצחון אתמול, ניצחון נוסף על בני סכנין צפוי להוביל לסיכום עם המאמן שהגיע לפתח תקוה אחרי המחזור הרביעי העונה מבלי שבנה את הסגל.

רומאריו פירס צפוי לסגור גם הוא על חוזה חדש, כשתפנית עשויה להתרחש בנוגע ללירוי צעירי. במועדון רוצים לבחון האם הקשר חוזר לכושר משחק והתגבר על הפציעה לחלוטין ואם זה יקרה ייתכן שתוגש לו הצעה. צעירי הציג אתמול יכולת טובה ושיחק 90 דקות אחרי תקופה ארוכה שבה לא פתח בהרכב. "הוא היה מספר אחד במגרש אתמול. הוא עבר תקופה קשה, לקח לו זמן לחזור, אבל זה השתלם", אמרו במועדון. לאחרונה, כך מתברר, שמו של צעירי עלה בהפועל תל אביב לעונה הבאה. תומאש סיבוק ייבדק בעקבות פציעה בברך ימין, שהובילה שהחלפתו.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה בפלייאוף התחתון
הפתרון למשבר במכבי חיפה? ? אלאך מתכנן מהפכה בנוער. שחקנים: "DNA של לוזרים"
ליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה 0:2 את בני סכנין בפלייאוף התחתון

גרגורי טאדה, שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
השער לא עזר לטאדה/ברני ארדוב

מי שהופתע אתמול היה השוער צחי גיגי, שלא תורגל השבוע בהרכב אך קיבל הודעה בשעות הצהריים כי הוא זה שיפתח בהרכב ולא יוסי גינזבורג. גיגי ("עשה אתמול עבודה טובה, ימשיך בשער", אמרו במועדון) החליט לעזוב את הקבוצה בתום העונה ורק אם יקבל את אפודת השוער על סיומה דעתו עשויה להשתנות. במכבי פתח תקוה כבר גיששו אצל איתמר ניצן וממתינים להתפתחויות.

במועדון היו מרוצים מהיכולת של מוחמד סרסור, שבישל את השער לגריגורי טאדה והיה קרוב לכבוש שער נוסף. האחרון יעזוב בתום העונה והשער שהבקיע לא ישפיע על ההחלטה. הבוקר תערוך הקבוצה אימון שחרור, מחר ומחרתיים (שני ושלישי) הקבוצה לא תתאמן ותשוב למתקן האימונים ברביעי.

המועדון הודיע שעידן אדהנני האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, לאחר שכבר היה חתום לשנתיים הקרובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עידן אהדנני שחקן מכבי פתח תקוה. אתר רשמי
עידן אהדנני אחרי החתימה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully