וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידור כהן: "כשבבית"ר ירושלים החליפו אותי בדקה ה-40, החלטתי לחזור הביתה"

הקשר דיבר בתוכנית הפייסבוק של "טוכמן וחמי" על התקופה בצהוב שחור ("היו רגעים יפים"), החזרה למכבי פתח תקוה ("ציפיתי להיות במקום אחר") והעתיד ("כל הדלתות עדיין פתוחות")

ברני ארדוב

לידור כהן, שכבש אתמול (שבת) את השער הראשון בניצחון מכבי פתח תקוה 0:2 על עירוני קרית שמונה, התראיין בתוכנית הפייסבוק של "חמי וטוכמן". במהלך הראיון התייחס כהן לתקופה הקשה בבית"ר ירושלים ועל המשך הקריירה שלו.

לדברי כהן: "עזבתי את מכבי פתח תקוה אחרי בוררות, היו לי רגעים יפים בבית"ר ירושלים ונהניתי, המהלך לחזור היה הכי נכון עבורי ואני שמח שאני עושה עונה טובה עד עכשיו. אני מאוכזב מעצמי, ציפתי להיות במקום אחר אבל אני צעיר וכל הדלתות עדיין פתוחות. כנראה שלא העריכו אותי מספיק בבית"ר - תקריות כמו ששבוע אחד נתתי צמד בחיפה ושבוע אחרי זה הוחלפתי בדקה ה-40, והחלטתי לחזור הביתה. אני עוד יכול להגיע למועדון גדול בארץ או לצאת לאירופה. יש לי חוזה לעוד שנתיים, אני אצא לפגרה ומה יהיה בקיץ - אלוהים גדול. יש לי סעיף שחרור על סף 700 אלף יורו. כל שחקן רוצה לשחק ברמות הכי גבוהות, יש לי הרבה דברים לשפר במשחק. יש לי יותר מדי רגעים מתים ואני צריך לשמור יותר על יציבות לאורך 90 דקות. אני אעבוד על זה".

לידור כהן, שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"מנור סולומין צריך להוריד את הלחץ". כהן/ברני ארדוב

על העתיד של מכבי פתח תקוה: "אין ספק ששרון מימר צריך להמשיך. עשינו הרבה טעויות ולא ציפינו להיות במקום הזה, זה לא קרה אבל מקווה שנבנה קבוצה חזקה יותר. יוסי בניון הוא אישיות, הוא חייב להמשיך עוד עונה. הוא כבש איך שהוא הגיע וברמה אישית הוא עוזר לי מאוד: איפה לעשות דריבל, איפה לתת את הפס. הוא עוזר גם למנור סולומון. כיף לשמוע ממנו על חוויות שלו".

על מנור סולומון אמר כהן: "מנור צריך להוריד מעצמו קצת את הלחץ, להוכיח את עצמו במשך עוד שנה שנתיים עם מספרים יפים בליגת העל. גם בניון עשה דברים יפים בליגה לפני שיצא. אני חושב שהוא צריך לצאת לאירופה ישירות ממכבי פתח תקוה, להישאר עוד עונה ואז לצאת".

  • עוד באותו נושא:
  • לידור כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully