וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ירושלים הודיעה שעבודות השדרוג באצטדיון טדי יצאו לדרך

קירוי היציע הדרומי יחל בחודש מאי, ובעצם ישלים את עבודות הקירוי של האצטדיון כולו. חדרי ההלבשה ומנהרות השחקנים ישופצו וישודרגו, ובנוסף לכך יותקנו גם מערכות הגברה מתקדמות

ברני ארדוב

עיריית ירושלים הודיעה היום (רביעי) שהיא החלה בימים האחרונים בעבודות השדרוג של אצטדיון טדי. העבודות לקירוי היציע הדרומי יחלו בתחילת חודש מאי ובעצם ישלימו את קירוי האצטדיון כולו. לאחר השלמת העבודות יהפוך טדי לאצטדיון המקורה הגדול בישראל עם 32,000 מקומות ישיבה העומדים בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר.

בנוסף, בשבועות האחרונים החלו עבודות להתקנת מערכות הגברה מתקדמות וחדשניות שיושלמו עד למשחק גמר גביע המדינה שיתקיים באצטדיון ב-09/05, ויפגיש בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה. מערכות ההגברה הינן מתוצרת EV גרמניה וכוללות מערכות רמקולים עוצמתיים לפיזור סאונד איכותי. מתבצעות גם עבודות לשיפוץ ושדרוג חדרי ההלבשה, מנהרת השחקנים ואזורי החימום וכמו כן יוחלפו גם כיסאות השחקנים בספסלי הקבוצות בכיסאות חדישים כמקובל בכל האצטדיונים הגדולים בעולם.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, אמר: "הפכנו חזון למציאות. אצטדיון טדי המשודרג והגדול בארץ הפך לאצטדיון הלאומי של ישראל. אצטדיון טדי הוא חלק מרכזי מקריית ספורט בינלאומית שהקמנו בירושלים המעמידה את בירת ישראל על מפת הספורט הבינלאומי ומביאה לירושלים תחרויות ומשחקים לאומיים המביאים לצמיחה כלכלית, תיירותית ותרבותית לתושבי העיר ולמדינה כולה".

הדמייה כיסאות שדרוג אצטדיון טדי. מור דגן,
כך ייראו הכסאות החדשים בספסלים/מור דגן
שיפוץ מנהרות השחקנים אצטדיון טדי. מור דגן,
טדי בדרך לעבור שדרוג/מור דגן
הדמיה אצטדיון טדי. מור דגן,
הדמיית האצטדיון המשודרג/מור דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully