וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שישה שחקני נבחרת מנערים א' נכנסו להסגר קטין ועשויים לעזוב

1.2.2018 / 6:53

השישה, בני פחות מ-17, הגישו טפסי הסגר להתאחדות בשל מחלוקות כספיות מול המנהל הטכני, פטריק ואן ליוון. מדובר בשחקני נבחרת מובילים שסומנו כפוטנציאל להתקדם לקבוצת הבוגרים בעתיד

פטריק ואן לוובן המנהל המקצועי של קבוצות הנוער של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יאבד את השחקנים המצטיינים שלו? פטריק ואן ליוון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

היממה האחרונה היתה רעה מאוד עבור מכבי תל אביב ולא רק בשל העובדה ששני שחקנים בוגרים שהקבוצה רצתה לצרף, מרואן קבהא ואלכסנדר פאנטיץ', לא הצטרפו לבסוף לקבוצה.

אמש (רביעי) נודע לוואלה! ספורט כי שישה שחקנים מצטיינים מקבוצת נערים א' של המועדון הפקידו אתמול בהתאחדות לכדורגל טפסי הסגר קטין. מדובר בשישה שחקנים מובילים בני פחות מ 17 מקבוצת נערים א' של מכבי תל אביב שרובם הינם גם שחקני נבחרת הנערים עד גיל 17 של ישראל. יש לציין כי קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב נחשבת בעיני ותיקים שעובדים במחלקת הנוער של מכבי תל אביב לאחת הקבוצות מהשנתונים הכי מוצלחים שהיו במכבי תל אביב בעשרים השנים האחרונות, ומכאן שששת הנערים שהכניסו טפסי הסגר הינם שחקנים שבמועדון סימנו ככאלה שיש להם פוטנציאל להתקדם לקבוצת הנוער ובהמשך אולי אף לקבוצה הבוגרת.

עוד בנושא

ביקורת במכבי תל אביב: "סתם בזבזנו זמן יקר על אלכסנדר פאנטיץ'"
גידי קאניוק חתם במכבי תל אביב. מכבי פתח תקוה: "נתבע אותו אישית"
נסגר החלון: בן חיים נשאר במכבי תל אביב, אבידור ומרשיץ' בסכנין, ספורי בנתניה

מיכאל אוחנה הפועל באר שבע. קובי אליהו
מקרה אוחנה עשוי לחזור על עצמו/קובי אליהו

גורמים בסביבתם של חלק ממשפחות השחקנים, העידו אתמול כי הסיבה שהשחקנים הגישו טפסי הסגר נעוצה בהתנהלות של המנהל הטכני של מחלקת הנוער פטריק ואן ליוון. על פי הידוע, מדובר במחלוקות כספיות בין ראש המחלקה לשחקנים ומכאן התפתח לו משבר ששיאו כאמור בהחלטה של הנערים להפקיד את טפסי ההסגר שיאפשרו להם לעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה. על פי החוק, מכבי תל אביב לא חייבת כעת לשתף את השחקנים במשחקי הקבוצה, אך אם לא תעשה כך היא תאבד את דמי ההשבחה שיגיעו לה במעבר שלהם למועדון אחר בתום העונה.

הסיפור מאוד מזכיר את מה שקרה בעבר מול מיכאל אוחנה שהיה שחקן נערים במכבי תל אביב אך בקרית שלום לא ידעו איך לשמור עליו והוא עזב למחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully