וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי תל אביב: "סתם בזבזנו זמן יקר על אלכסנדר פאנטיץ'"

31.1.2018 / 18:55

אחרי שהבלם הסרבי הבריז לצהובים ברגע האחרון, נמתחה ביקורת על כך שהקבוצה לא צירפה זר שישי במקום סושיץ'. גם בקרב האוהדים קיימת אכזבה גדולה, בעיקר לאור התחזקות הפועל באר שבע

ברני ארדוב

הבלם הסרבי אלכסנדר פאנטיץ' לא חתם בסופו של דבר במכבי תל אביב. השחקן בן ה-25, ששיחק לאחרונה בדינמו קייב, החליט שהוא לא מעוניין להצטרף למועדון ועזב במהלך המשא ומתן. כאמור, הבלם נחת היום (רביעי) בישראל זמן לא רב לפני סגירת חלון ההעברות, במטרה לחתום במכבי תל אביב. השחקן אמור היה לעבור לצהובים מדינמו קייב ולתפוס את מקומו של טינו סושיץ' במצבת הזרים. שעות ספורות לפני סגירת חלון ההעברות התנהל מאבק סוכנים בעניינו, שהערים קשיים על העסקה והוביל לכך שבסופו של דבר לא יצאה אל הפועל.

בעקבות סירובו של השחקן לחתום במכבי תל אביב וכל הסחבת בין הסוכנים, נמתחה הערב ביקורת בתוך המועדון וגם מחוצה לו על כך שהקבוצה לא הצליחה לצרף בסופו של דבר זר שישי, על אף שכבר שלשום היה ברור שיש קבוצה לטינו סושיץ'. "סתם בזבזנו זמן יקר על הבלם הזה, אפשר היה למצוא שחקן בזמן שהוקצב", אמר גורם המקורב למועדון. גם בקרב אוהדי הקבוצה קיימת אכזבה גבוהה, בעיקר לאור התחזקותה של הפועל באר שבע בשלושה שחקנים, לעומת אחד בלבד של מכבי תל אביב, שהחתימה מוקדם יותר היום את גידי קאניוק.

אלכסנדר פאנטיץ' במדי אלאבס. GettyImages
נטש את שולחן המשא ומתן. פאנטיץ'/GettyImages

אחרי טינו סושיץ' שעבר לאנטוורפן, קשר נוסף - אור דסה - עבר בהשאלה להפועל רעננה. משך תקופת ההשאלה לא ברורה: מכבי תל אביב ציינה בהודעתה הרשמית כי ההשאלה היא תום העונה, בעוד רעננה טענה כי ההסכם הוא לשנה וחצי.

כך או כך, דסה בן ה-19, אחיו של המגן אלי, יקבל צ'אנס לדקות משחק מרובות יותר. במהלך העונה הספיק דסה הצעיר לרשום שלוש הופעות ליגה ולרשום שער אחד שנכבש, אגב, לרשת של אותה הפועל רעננה אצלה ישחק כעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב אור דסה. קובי אליהו
יחזור ללבוש צהוב-כחול? אור דסה/קובי אליהו

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אור היה משב רוח מרענן כשפרץ להרכב הפותח בשעה שהקבוצה סבלה בתחילת העונה מחוסר ביטחון ומומנטום שלילי והוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. האמונה והרעננות שהפגין מראה על עתיד מבטיח אך בעקבות ההחלמה של מספר שחקנים מפציעות, אור שיחק פחות. לכן, אנו חושבים שההזדמנות לעבור להפועל רעננה בהשאלה עד תם העונה היא הזדמנות מצויינת עבורו. אני מצפה באופן אישי לראות אותו משחק ולקבל את פניו בחזרה לקראת אימוני פתיחת העונה".

ג'ורדי קרויף, הוסיף: "אור דסה עשה התקדמות משמעותית מתחילת העונה אך מאז חזרתם של מספר שחקנים מפציעה ובמחשבה על דקות משחק, הגענו להחלטה משותפת עם אור שתאפשר לו לשחק ברמה הגבוהה ביותר. כולנו בתחושה כי המעבר בהשאלה להפועל רעננה תעניק לאור הזדמנות מצוינת להמשיך ולהתקדם ואנו מאחלים לו את מלוא ההצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully