וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי ייעדר בסך הכול מארבעה משחקים בשל ההרחקה מול באר שבע

11.4.2018 / 17:52

עונשו של חלוץ מכבי תל אביב הוארך במשחק אחד על ידי בית הדין, ויעמוד על 4 (שניים על כך שזהו האדום השני שלו העונה, אחד על צבירת צהובים). יצחקי בדיון: "איינבינדר הגיב בדרמטיות"

ברני ארדוב

ברק יצחקי חלוצה של מכבי תל אביב הושעה היום (רביעי) ממשחק אחד בעקבות התקרית שלו עם דן איינבינדר במשחק מול הפועל באר שבע, ובסך הכול יחמיץ בשל אותה הרחקה ארבעה משחקים. החלוץ ייעדר משני משחקים מכיוון שספג אדום שני העונה, אחד נוסף על צבירת כרטיסים צהובים אוחד כאמור, בשל העונש מבית הדין. זבדו"ח השופט של אלון יפת נכתב שהוא לפת את קשר באר שבע.

גיורא לנדאו הדיין בבית הדין הסביר: "מדובר באירוע אשר לדעת שופט המשחק חייב הוצאת כרטיס אדום, אך השופט עצמו לא מצא לנכון לציין את האירוע במסגרת האירועים החריגים. התרשמתי מהתנצלותו ומעברו הנקי ולאור האמור לעיל אני גוזר עליו הרחקה ממשחק אחד בלבד".

יצחקי הגיע לבית הדין ואמר בין היתר בדיון: "התגובה של דן איינבינדר הייתה דרמטית מאוד. אם הוא היה פוגע בי בכניסה שלו כמה דקות קודם במשחק, הוא היה עומד כאן לדין ולא אני. העונה הורחקתי שלא בצדק והנה עכשיו אני עומד לדין בגלל אותה הרחקה קודמת כי זה אדום שני שלי. גם כך יש לי חמישה כרטיסים צהובים, ועכשיו עם האדום הזה יהיו לי עוד שני משחקים בחוץ".

* עוד בבית הדין, בית"ר ירושלים נקנסה ב-15,500 ש"ח בשל השלכת מקלות ארטיק ובקבוק לכר הדשא מיציע אוהדיה, במשחק חצי גמר הגביע.

* גם בני יהודה ספגה קנס - 5,000 ש"ח על פריצה של שני ילדים לכר הדשא במשחק הליגה האחרון. הילדים נכנסו כדי להתחבק עם מתן חוזז, ולאחר מכן הוצאו מהמגרש.

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ייעדר תקופה ארוכה. יצחקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully