וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעריכים: קרויף לא יהיה המנהל הטכני בנבחרות

13.4.2018 / 8:37

בקרית שלום טוענים שהמאמן רוצה לעזוב את ישראל ולחפש אתגר חדש במדינה אחרת. בכל מקרה, תפקיד המנהל הטכני בנבחרות לא בראש מעייניו. וגם: מדוע אנגלידיס רואה בפאקו מועמד לחזור?

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

בבוקר שאחרי ההכרזה של ההתאחדות לכדורגל על הרכב חברי ועדת האיתור למינוי מנהל טכני לנבחרות ישראל ומאמן לנבחרת הלאומית, במכבי תל אביב מעריכים כי ג'ורדי קרויף לא יעמיד את עצמו לבחירה לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל. ההערכה בקרית שלום מדברת על כך שקרויף כבר נחוש לעזוב את ישראל מיד בתום העונה ולחפש לעצמו אתגר חדש במדינה אחרת, כאשר גם תפקיד בצוות המקצועי של ברצלונה מוזכר. בעבר אמר קרויף כי הוא מעדיף לעבוד בראש מערכת מקצועית ולא כחבר בצוות מקצועי, כפי שאולי מייעדים לו בברצלונה, ולכן הוא גם פוזל לתפקיד דומה לזה שנשא במכבי תל אביב במועדון אחר באירופה. יחד עם זאת, העריכו בסביבתו, אי אפשר לפסול את האפשרות שיעבוד בברצלונה מכיוון שיש במועדון ובסביבתו לא מעט אנשים שרוצים לראות אותו שם.

כך או אחרת, תפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל הוא לא התפקיד הראשון עליו קרויף חושב, על אף שלדברי מקורביו הוא משוכנע שהוא יכול היה לתרום לנבחרות ישראל כפי שעשה מבחינת סדר, ניהול וארגון במכבי תל אביב.

בעניין מאמן למכבי תל אביב לעונה הבאה, נודע ששמו של פאקו אייסטרן נמצא על השולחן בעיקר בגלל הישגיו במכבי תל אביב אך גם מכיוון שג'ק אנגלידיס לא עבד איתו בתקופה שהוא אימן את מכבי תל אביב. אנגלידיס, כזכור, היה באותה עונה בפאוק סלוניקי והוא לא הכיר את העבודה של אייסטרן. כפי שפורסם כאן אתמול אנגלידיס והמנכ"ל בן מנספורד נמצאים בלונדון ומקיימים בין היתר פגישות עם מועמדים לניהול הספורטיבי של מכבי תל אביב ולאימון הקבוצה.

עוד בנושא

ברצלונה שוקלת לצרף את ג'ורדי קרויף. אפשרות: יאמן את קבוצת הבת
ועדת האיתור בוחנת מנהל טכני מספרד. שני חברים תומכים באבוקסיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
רוצה לעבור למדינה חדשה? קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully