וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוקלת לצרף את ג'ורדי קרויף. אפשרות: יאמן את קבוצת הבת

היחסים בין המאמן שעתיד לעזוב את מכבי תל אביב לבין מועדון הפאר התהדקו לאחרונה, וייתכן שבקיץ יוצע לו להשתלב בתפקיד בצוות הניהולי או בצוות האימון של ברצלונה ב', אם ירצה להמשיך לאמן

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

לא מעט מאמנים ששכר ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב המשיכו למועדונים גדולים, וכעת ייתכן שגם קרויף עצמו ישודרג, למרות העונה המאכזבת של הצהובים. על פי דיווח בתחנת הרדיו הקטלונית RAC1, ברצלונה שוקלת לצרף את ההולנדי לצוות הניהולי ובין היתר שוקלת להעמידו בראש המערך כמנהל ספורטיבי. יחד עם זאת, בעיתון "ספורט" הדגישו כי לא מדובר בהכרח במשרת המנהל הספורטיבי אלא גם במשרות אחרות בקבוצה.

בקטלוניה צוין כי שוררים בין קרויף לראשי ברצלונה יחסים "מעולים" שהתהדקו עד מאוד לאחר מותו של אביו יוהאן. בעקבות התהדקות היחסים ברצלונה מעוניינת לשלב את ג'ורדי בתפקיד כלשהו, וגם לא פוסלת אפשרות למנות אותו למאמן ברצלונה ב', שנלחמת על ההישארות בליגה הספרדית שנייה. זאת כל עוד קרויף ירצה להמשיך להתפתח כמאמן, כפי שהעיד על עצמו לא אחת בתקופה האחרונה.

כבר בקיץ שעבר הוצע לקרויף להצטרף לצוות המקצועי ולעבוד תחת המנהל הספורטיבי דאז רוברט פרננדס. מאז הצוות הניהולי של המועדון טלטלה: פרננדס הפך למזכיר הטכני וז'וספ סגורה מונה למנהל המקצועי.

כזכור, רק לפני שבועות אחדים הודיע בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר כי מיד בסיום העונה יסיים קרויף את תפקידו בקבוצה אחרי שש שנים, רובן בתור מנהל מקצועי.

ג'ורדי קרויף עם תכנית האצטדיון של ברצלונה ב' שייקרא על שם אביו יוהאן קרויף. הטוויטר של ג'ורדי קרויף, צילום מסך
התחממות ביחסים. קרויף בברצלונה/צילום מסך, הטוויטר של ג'ורדי קרויף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully