וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור בוחנת מנהל טכני מספרד. שני חברים תומכים באבוקסיס

על פי הסיכום, המנהל הטכני שיהיה אחראי על כל הנבחרות יחתום במאי, אחרת ימונה מאמן בלעדיו. גם קלינגר ורוני לוי, שמחזיק בסעיף יציאה מאנורתוזיס, יזומנו. אוואט יסייע באיתור המועמד

ברני ארדוב
דודו אוואט סוכן שחקנים (ימין) עם אריאל שיימן בעלי מכבי הרצליה. ברני ארדוב
הקשרים בספרד יעזרו? דודו אוואט, מימין/ברני ארדוב

ועדת האיתור של נבחרת ישראל תתכנס כבר בשבוע הבא על מנת לבחור מנהל טכני ומאמן לנבחרת ישראל. הוועדה שמונה חמישה חברים - אלי אוחנה, דרור קשטן, דודו אוואט, ד"ר איציק בן מלך ומורן מאירי, אמורה למצוא מנהל טכני, כנראה זר, שימונה לתפקיד בחודש מאי. מיד לאחר מכן היא תמנה גם מאמן. הנבחרת תצא בסוף מאי למחנה אימונים באוסטריה ואם לקראת המחנה לא ימונה מנהל טכני הוועדה תמנה מאמן גם בלעדיו, למרו תשהוא אמור לייעץ לה בעניין הזה. על פי שיחות שהתקיימו בין חברי הוועדה בימים האחרונים, עלה הרעיון למנות מנהל טכני ספרדי לתפקיד. זו, אומרים בהתאחדות, הסיבה שבגללה מונה שוער העבר דודו אוואט, שנמצא בקשרים מצוינים עם אנשי מקצוע במדינה, לתפקיד. אוואט ניסה להביא בעבר את רמון פלאנס שעובד כיום בחטאפה למכבי חיפה והיה רוצה להביא אותו לישראל גם הפעם, אך כרגע לא נראה שיעזוב את קבוצתו.

ההחלטה לבחור באוואט ולא בחיים רביבו נבעה מכמה טעמים. ראשית - הידיעות כי רביבו רוצה להיות יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. שנית, העובדה כי רביבו היה חלק מוועדת האיתור הקודמת. אוואט שמייצג מספר שחקנים כסוכן הבהיר כי אין ניגוד עניינים בין הדברים והוא לא יערב את עובדת היותו חבר בוועדה עם ייצוג שחקנים.

על פי גורמים בהתאחדות, נראה כי בקרב חברי הוועדה מתגבש רוב לטובת מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס, שעל מועמדותו לתפקיד פורסם בוואלה! ספורט. אבוקסיס נמצא בקשרים טובים עם חלק מחברי הוועדה, כמו קשטן ואוחנה, שמעריכים אותו. מנגד, עו"ד מאירי עשוי להצביע בעד קלינגר. ההכרעה בעניין תתקבל רק לאחר שהוועדה תפגוש את שני המאמנים. לגבי רוני לוי, למאמן יש אופציית יציאה בחוזה מאנורתוזיס. כרגע המאמן מתכוון להמשיך בקבוצה, אך אם יזומן לוועדה נראה שיגיע אליה. לוי זוכה להערכה גדולה מאוחנה ובמידה ויתמודד הוא עשוי לבחור בו.

הנבחרת תשוב לישראל אחרי מחנה אימונים באוסטריה בשבוע הראשון של יוני ולשחקנים לא תהיה מנוחה. הם יחלו מיד בהכנות לארגנטינה יחד עם המאמן החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully