וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה מהמושאלים: פיליפנקה, חוזז וגלזר צפויים לחזור

15.4.2018 / 9:54

בקבוצה שבעי רצון מההתקדמות של מושאלי אשדוד, בני יהודה ונתניה ומתכננים להחזיר לעונה הבאה כמה מהם. גם צ'יבוטה מועמד לשוב. בעקבות הסחבת סביב הארכת חוזהו: אלי דסה יימכר בקיץ?

ברני ארדוב

במכבי תל אביב מאוד מרוצים מהיכולת והשדרוג אצל שחקניהם המושאלים לקבוצות אחרות בליגה. אתמול (שבת) במשחק בין בני יהודה למכבי נתניה בלטו שחקני מכבי תל אביב מתן חוזז ודן גלזר ושניהם צפויים לשחק בעונה הבאה במכבי תל אביב. גם מאוויס צ'יבוטה שרשם אתמול משחק פחות טוב במדי הכתומים מועמד לשחק בעונה הבאה במכבי תל אביב אחרי שיחזור מהשאלה וכבר לא ייחשב כזר. במכבי תל אביב גם קיים מעקב קבוע אחר שחקנים נוספים כמו רוסלן ברסקי, שון גולדברג, יונתן כהן, אליאל פרץ וגם השחקנים שהושאלו למ.ס. אשדוד יגור פיליפנקה, שחר פיבן ודור ג'אן. גם דור גלילי מהפועל פתח תקוה על הכוונת.

בקבוצה מאוד מרוצים מהשילוב והרצינות שמפגין פיליפנקה באשדוד והוא צפוי לחזור בעונה הבאה לקרית שלום ולהילחם על מקומו. "יש לנו כרגע כמה שחקנים נהדרים בליגה. הגיע הזמן שהם יפרצו גם במכבי תל אביב", אמר גורם במכבי תל אביב. "כולם יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם בפני הצוות המקצועי החדש. אין שום סיבה שהם לא יהיו שחקנים לגיטימיים במכבי תל אביב".

עוד בנושא

אמש: מתן חוזז כבש בהפסד 3:1 של בני יהודה למכבי נתניה
במכבי תל אביב מעריכים: קרויף לא יהיה המנהל הטכני בנבחרות

יגור פיליפנקה שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
בדרך חזרה לקרית שלום? פילפנקה/אדריאן הרבשטיין

באשר לגלזר, בקבוצה יודעים שהוא רוצה להמשיך את ההתקדמות שלו ולהיות שחקן הרכב בעונה הבאה במכבי נתניה, אבל במכבי תל אביב מאוד מחזיקים ממנו וייתכן שיציעו לו גם חוזה חדש. "דור פרץ ודן גלזר הם שני הקשרים האחוריים המובילים של הכדורגל הישראלי. הם צריכים להיות יחד במכבי תל אביב", אמרו במועדון.

בתוך כך, ממשיכים במכבי תל אביב גם לעקוב אחר שחקני ליגה אחרים. מי שעומד בראש הוא המנכ"ל בן מנספורד שיהיה מאוד דומיננטי בעונה הבאה. מאור קנדיל מאוד מעניין את מכבי תל אביב בעיקר כי אלי דסה לא עשה סימנים של אחד אשר מעוניין להאריך את חוזהו. לדסה יש חוזה רק לעונה נוספת ובמצב הנוכחי, מעדיפים במכבי תל אביב למכור אותו בקיץ הקרוב כדי להכניס כסף שיועבר לרכישת קנדיל או מגן ימני אחר.

כפי שכבר פורסם כאן, התכנית המרכזית היא למכור את וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' הקיץ. למרות שהיכולת שלהם רעה מאוד באחרונה, במכבי תל אביב מאמינים שהעובדה שהם שחקני נבחרת באיסלנד ובסרביה תעשה את העבודה ותסדר בסופו של דבר לפחות החזר כספי על מה ששולם עליהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מכבי תל אביב תעדיף למכור אותו? דסה/קובי אליהו

מכבי תל אביב הוציאה חולצות במהדורה מיוחדת לכבוד יום העצמאות ה-70 למדינה

חולצת מכבי תל אביב במהדורה מיוחדת ליום העצמאות ה-70 לישראל. אתר רשמי
חולצת מכבי תל אביב במהדורה מיוחדת ליום העצמאות ה-70 לישראל/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully