וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן אמר לשופט "שרקת שריקות של מאפיה" ויועמד לדין באיגוד הכדורסל

11.4.2018 / 10:58

יו"ר הפועל תל אביב יעמוד לדין באיגוד הכדורסל בעקבות הטחת דברים קשים בשופט דן ילון במשחק נגד מכבי ראשון לציון. היועץ המשפטי דורש קנס כספי בסך 4,000 שקלים אם יתנצל ויביע חרטה

one

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן יעמוד מחר (חמישי) לדין באיגוד הכדורסל בעקבות אירועי המשחק שלשום נגד מכבי ראשון לציון. השופטים ציינו התנהגות חריגה של כהן בדו"ח שהגישו ולפיו הוא עומד לדין: "בהפסקת המחצית יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן חיכה לנו ליד חדר ההלבשה ופנה לשופט דן ילון: "שריקות של מאפיה? באת לפה היום לשרוק שריקות של מאפיה?"

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, החליט להעמיד את כהן לדין בסעיפים של התנהגות בלתי ספורטיבית ו/או העלבת שופטי המשחק מאחר ו"מר רמי כהן כבר הורשע בעבר (פעמיים) על ידי בית הדין המשמעתי בעבירות של התנהגות בלתי ספורטיבית והעלבת שופטי המשחק.

כהן הורשע בעבירה דומה בחודש אוקטובר השנה ונקנס באלפיים שקלים והוטל עליו קנס כספי על תנאי למשך שנה בסך של 1,500 שקלים. בכתב האישום מבקש עו"ד אור, כי אם כהן "יתנצל ויביע חרטה כנה על החטת דברי העלבון החמורים כלפי השופט" יסתפק בהפעלת העונש על תנאי, הטלת קנס נוסף בסך של 2,500 שקלים, כך שהקנס הכולל יעמוד על 4,000 שקלים והטלת עונש על תנאי למשך שנתיים של הרחקה משני משחקים וקנס כספי בסך של 4,000 שקלים על תנאי.

עוד בנושא
מכבי תל אביב על ההצטרפות לליגה האדריאטית: "אי אפשר שיהיו הפסקות ארוכות בין משחקים"
לאחר ההכרזה על פיצול הסגלים: דיוויד פדרמן יתארח בישיבת מנהלת הליגה
דיוויד בלאט: "זה מעודד שמצאנו דרכים לנצח למרות שהיינו תחת לחץ"

רמי כהן, יושב ראש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יתנצל על הדברים? רמי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully