וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההכרזה על פיצול הסגלים: דיוויד פדרמן יתארח בישיבת מנהלת הליגה

10.4.2018 / 20:03

בעלי מכבי תל אביב יחבור לשמעון מזרחי בישיבה שתדון בעמדת המנהלת לפני המגעים עם ארגון השחקנים: "אם הוא מגיע כנראה שזו ישיבה חשובה למכבי". גם בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן יהיה אורח בישיבה

עריכת וידאו:ניר חן

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל יתכנס מחר (רביעי) בצהריים כשברקע ההודעה הדרמטית של מכבי תל אביב שתבנה החל מהעונה הבאה סגל שונה לליגה וליורוליג. לוואלה! ספורט נודע כי בין האורחים בישיבה יהיה גם דיוויד פדרמן, מבעלי הצהובים, שיחבור לחבר הדירקטוריון מטעם הקבוצה, שמעון מזרחי, כשמין הסתם נושא ההודעה הדרמטית של הצהובים צפוי לעלות בישיבה, גם אם לא נמצא על סדר היום.

"פדרמן מגיע? כנראה שזו ישיבה מאוד חשובה למכבי", אמר בתגובה אחד מחברי הדירקטוריון לוואלה! ספורט הערב, "אין ספק שמכבי יודעת שנושא החוק הרוסי שיעלה לדיון הוא נושא מרכזי עבורה, והיא רוצה שם יותר מנציג אחד". לפדרמן אין זכות הצבעה בישיבה, אך אין ספק שהוא צפוי לשאת דברים במהלכה. אורח נוסף בישיבה יהיה בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן שנמצא בארץ החל מתחילת השבוע כדי לנסות ולדחוף את קבוצתו ברגעי ההכרעה של העונה.

שני הנושאים המרכזיים שיעלו בישיבה יהיו יחסי איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, ועמדת דירקטוריון מנהלת הליגה לפני המגעים עם ארגון השחקנים על הסכם חדש, מגעים שצפויים לצאת לדרך בתחילת השבוע הבא. בהסכם המתווה שנחתם בתחילת העונה שעברה בדירקטוריון מנהלת הליגה נקבע כי בשלוש השנים הבאות ישחקו בליגת העל לפי שיטת החוק הרוסי, כך שעמדת המנהלת הראשונית היא כזאת, ורק הפתעה גדולה תגרום לנציגי המנהלת לבוא עם הצעה שונה לארגון השחקנים.

בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן. קובי אליהו
גם הוא יגיע. ג'ף רוזן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully