וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זה מעודד שמצאנו דרכים לנצח למרות שהיינו תחת לחץ"

מאמן דרושאפקה, שרחוקה 40 דקות בלבד מזכייה ביורוקאפ, דיבר על הניצחון 79:82 על קובאן במשחק הראשון של סדרת הגמר: "לקבוצה הביתית יש תמיד קוף על הגב, הצלחנו לגנוב את המשחק"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
מרחק נגיעה מהתואר. דיוויד בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט ודרושאפקה רחוקים 40 דקות בלבד מזכייה בתואר אירופי. הקבוצה הטורקית, שהצליחה לחזור פעמיים מפיגור מול באיירן מינכן בחצי הגמר, הצליחה שוב לצאת מהקבר אתמול (שלישי) ולנצח 79:82 את לוקומוטיב קובאן במשחק הראשון של גמר היורוקאפ. עכשיו, שתי הקבוצות יגיעו למשחק גומלין בטורקיה כשאם דרושאפקה תנצח שם, היא תזכה בתואר.

המאמן הישראלי סיכם את המשחק ואמר: "אני מרוצה מהמשחק, חוץ מעניין הריבאונד ההגנתי, שעשינו פחות טוב. ניצחנו במשחק בו נתנו ליריבה לקחת 20 ריבאונדים התקפיים, קלענו ב-26% אחוז בלבד מהשלוש והחמצנו 10 זריקות עונשין, אז זה מעודד שמצאנו דרכים לנצח את המשחק למרות שהיינו תחת לחץ. לקבוצה הביתית במשחק הראשון תמיד יש קוף על הגב. הצלחנו להלחיץ אותם ולגנוב את המשחק".

דרושאפקה חזרה ממצב כמעט אבוד לחלוטין כשקובאן הובילה 69:72 ועל השעון היו רק 8.9 שניות והכדור היה בידיים של הרוסים. קובאן לא הצליחה להוציא את החוץ כמו שצריך וסקוטי ווילבקין (24 נקודות), מי אם לא הוא, קלע שלשה מעט לפני הבאזר כדי לשלוח את המשחק להארכה. הרוסים איבדו מהמומנטום שהיה להם בחמש הדקות הנוספות ודרושאפקה ניצלה את זה כדי לברוח ולהשיג ניצחון חוץ מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully