וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב על ההצטרפות לליגה האדריאטית: "אי אפשר שיהיו הפסקות ארוכות בין משחקים"

11.4.2018 / 9:00

במועדון הסבירו את הרצון להצטרף למפעל האירופי על רקע הפיצול המתוכנן בין קבוצות הליגה והיורוליג. המהלך עשוי להוות מקור הכנסה נוסף של כשני מיליון דולר, אך כרגע מדובר בבדיקות ראשוניות בלבד

one

מול קהל אוהדים מצומצם, מכבי תל אביב גמגמה אמש (שלישי) לא מעט דקות, אך הצליחה לנצח בביתה את מכבי חיפה 71:80 במשחק שנעל את משחקי המחזור ה-23 בליגת העל. חוסר שביעות הרצון על פניהם של אנשי ההנהלה ניכר היטב, כשיושב הראש שמעון מזרחי אף צעק לעבר הספסל הצהוב והשחקנים במהלך המשחק.

המאמן נבן ספאחיה העניק דקות לישראלים וקיבל 12 נקודות ו-8 ריבאונדים מאיתי שגב ו-8 נקודות ו-7 ריבאונדים מכרם משעור, שני שחקנים שלא זכו לקרדיט נרחב העונה. שגב התייחס למשחק אמש: "אני שמח שניצחנו. היינו צריכים את זה. אני אוהב לשחק כדורסל יודע לשחק כדורסל ומרוצה שהוכחנו את עצמנו. כשאני מקבל הזדמנות אני מראה את זה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב שוקלת להצטרף לליגה האדריאטית: "סיכוי לא גבוה שיקרה"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 71:80 את מכבי חיפה
לאחר ההכרזה על פיצול הסגלים: דיוויד פדרמן יתארח בישיבת מנהלת הליגה

שחקני מכבי תל אביב איתי שגב, כרם משעור. מגד גוזני
"שרק ימשיך ככה". איתי שגב חוגג עם כרם משעור/מגד גוזני

לשאלה האם קיימת תחושת החמצה על כך שהוא ומשעור כמעט ולא שיחקו כל העונה, השיב: "מאוד כיף לי ולכרם לשחק אני שמח על זה ושרק ימשיך ככה. היה חסר לי לשחק, כשנותנים לי אני יודע לעשות את הדברים. אני מנסה להישאר כמה שיותר חיובי וחד כל השנה, כדי שבהזדמנויות מסוג זה אראה מה אני יכול לעשות. החברים שלי לקבוצה מצאו אותי במשחק מול חיפה ואני מודה להם על זה. אני שמח על כל הזדמנות שיש לי".

כזכור, במכבי בוחנים אופציית כניסה לליגה האדריאטית ושוחחו על כך בימים האחרונים. הרעיון עלה בגלל הפיצול, אם אכן יתממש, של הצהובים לשתי קבוצות נפרדות. "במצב של שתי קבוצות אי אפשר שיהיו הפסקות ארוכות בין משחקים, וזה יעזור לקבוצה להתפתח", הסבירו במועדון. אם אכן הרעיון יתממש, מהלך כזה יכול להוות מקור הכנסה נוסף של כשני מיליון דולר בעונה. יש לציין כי בליגה האדריאטית הוחלט לפני מספר שבועות שמספר הקבוצות בליגה יהיו 12, כך שמדובר כרגע בבדיקות ראשוניות.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "אין שום תכנון להכנס לליגה האדריאטית והנושא הזה לא עלה לדיון בשום פורום".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 71:80 את מכבי חיפה, 12 נק' לאיתי שגב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully