וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת להצטרף לליגה האדריאטית: "סיכוי לא גבוה שיקרה"

10.4.2018 / 23:16

לאחר שהכריזו על כך שיחזיקו שתי קבוצות נפרדות ב-2018/19, מתלבטים הצהובים האם להירשם בעונה הבאה גם לליגה האדריאטית על מנת ליצור מקור הכנסה נוסף ומשחקים נוספים לסגל

one

האם מכבי תל אביב תשחק בעונה הבאה בליגה האדריאטית? לוואלה! ספורט נודע כי במועדון שוחחו בימים האחרונים ודנו באופציות השונות כשאחת מהן היא כניסה לליגה האדריאטית זאת מכיוון שמעוניינים שם לייצר מקור הכנסה נוסף. בנוסף, מעוניינת מכבי תל אביב לתת ביטוי לסגל שישחק בליגה. בקבוצה מציינים כרגע שלא בטוח שיבצעו את המהלך, אבל טוענים שם כי "קיים סיכוי לא גבוה שהמהלך יקרה". בליגה האדריאטית ישחקו 12 קבוצות בעונה הבאה.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "אין שום תכנון להכנס לליגה האדריאטית והנושא הזה לא עלה לדיון בשום פורום".

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 71:80 את מכבי חיפה במשחק שנעל את משחקי המחזור ה-23 בליגת העל. הצהובים התייצבו למשחק בצל מכת פציעות וההכרזה על פיצול הקבוצה בין הליגה ליורוליג בעונה הבאה. נבן ספאחיה העניק דקות משמעותיות לישראלים וקיבל 12 נקודות ו-8 ריבאונדים מאיתי שגב ו-8 נקודות ו-7 ריבואנדים מכרם משעור, שני שחקנים שכמעט לא קיבלו קרדיט העונה. מכבי חיפה שהציגה לראווה את הרכש החדש ת'רסון בורל (2 נק' ב-6 דקות) אמנם ביצעה קאמבק מרשים ברבע השלישי אך שוב קרסה ברגעי האמת.

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, אמר בסיום: "חזרנו לליגה מול יריבה עיקשת. הרוטציה הייתה שונה, אני גאה מאוד בשחקנים ובמספרים שלהם. פרט לרבע השלישי אני מאוד מרוצה מהמשחק. המפתח לניצחון היה היכולת של הישראלים שלנו הערב".

על אי שיתופו של ג'ון דיברתולמאו: "הוא יכול היה לשחק הערב, אבל לא רצינו לקחת את הסיכון. מאוד קשה עם החוק הרוסי. אנחנו משחקים שני משחקים בשבוע כרגע, אני מרגיש שסוף העונה האירופית תעזור לנו כי אין יותר נסיעות אבל זה לא מבטיח כלום".

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. מגד גוזני
"על כמה החלטות לא טובות שילמנו בגדול". עופר רחימי/מגד גוזני

מאמן הירוקים, עופר רחימי: "על כמה החלטות לא טובות שילמנו בגדול. אנחנו יכולנו לנצח. במחצית הראשונה שיחקנו הגנה לא טובה. הנקודות הזדמנות שנייה שלהם פגעו בנו. רק עם ניצחונות נוכל לצאת מזה. אני הפסדתי משחק שיכולתי לנצח. השחקנים יודעים שאני איתם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 71:80 את מכבי חיפה, 12 נק' לאיתי שגב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully