וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 71:80 את מכבי חיפה, 12 נק' לאיתי שגב

בצל מכת פציעות וההכרזה על פיצול הקבוצה בעונה הבאה, נבן ספאחיה העניק דקות משמעותיות לישראלים שהובילו את הצהובים לניצחון על הירוקים החלשים. 8 נק' ו-7 ריבאונדים לכרם משעור. הפסד שני רצוף לחיפה

one

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) 71:80 את מכבי חיפה במשחק שנעל את משחקי המחזור ה-23 בליגת העל. הצהובים התייצבו למשחק בצל מכת פציעות וההכרזה על פיצול הקבוצה בין הליגה ליורוליג בעונה הבאה. נבן ספאחיה העניק דקות משמעותיות לישראלים וקיבל 12 נקודות ו-8 ריבאונדים מאיתי שגב ו-8 נקודות ו-7 ריבואנדים מכרם משעור, שני שחקנים שכמעט לא קיבלו קרדיט העונה. מכבי חיפה שהציגה לראווה את הרכש החדש ת'רסון בורל (2 נק' ב-6 דקות) אמנם ביצעה קאמבק מרשים ברבע השלישי אך שוב קרסה ברגעי האמת.

במשחק עצמו שתי הקבוצות לא הבריקו, ביצעו טעויות רבות אך מכבי תל אביב הצליחה לפתוח פער משמעותי מהיריבה לקראת סיום הרבע השני. ברבע השלישי חיפה הגיבה בריצת 4:25 וטיפסה ל-12 נקודות יתרון על פני מכבי תל אביב שנראתה אומללה באותן דקות. אבל אז הצהובים התעוררו, חיפה שוב נעלמה מהפרקט ומכבי תל אביב חגגה את הניצחון. בעקבות הניצחון מכבי תל אביב משתווה במספר הנקודות להפועל חולון והקרב על המקום הראשון לקראת הפלייאוף פתוח לחלוטין. מה גם שגלן רייס ג'וניור לא יוכל לסייע עוד לקבוצה של דן שמיר.

מהלך המשחק

רבע 1

בשל ריבוי הפציעות יובל זוסמן פתח בחמישייה הצהובה. בפתיחה שתי הקבוצות הרבו להחטיא ולבצע טעויות. אחרי ארבע דקות הראה לוח התוצאות על 4:4. התעוררות של דיאנדרה קיין העלתה את הצהובים ל-4:9 ות'רסון בורל נשלח להופעת בכורה בשורות מכבי חיפה. כארם משעור ואיתי שגב שזכו לדקות נדירות נשלחו לקו העונשין וניפקו אייר בולים בזה אחר זה. חיפה מנגד, המשיכה להחטיא מכל מצב. נקודה מהקו של דשון תומאס קבע את תוצאת הרבע: 14:18 לזכותה של מכבי תל אביב שהייתה קצת פחות גרועה.

אנחל רודריגס שחקן מכבי חיפה מול דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
דיאנדרה קיין מול אנחל רודריגז/מגד גוזני

רבע 2

בפתיחת הרבע חיפה שוב התקשתה בהתקפה, ושלשה של מייקל רול הטיסה את הצהובים ל-14:21. חיפה ניסה להשיב אש, אבל שלשה נוספת של רול קבעה 18:26 לקבוצה הביתית. עד להפסקה התמונה לא ממש השתנתה ומכבי תל אביב הובילה 32:41. ג'ייק כהן הוביל את קלעי הצהובים במחצית עם 11 נקודות. אנחל רודריגז הגיב עם 13 לזכות חיפה. למכבי תל אביב היו 13 ריבאונדים בהתקפה.

כרם משעור שחקן מכבי תל אביב מול אנחל רודריגס שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
כרם משעור מחלק מסירה/מגד גוזני

רבע 3

טרבור גאסקינס פתח את החצי השני של המשחק עם שלשה והעניק תקווה מחודשת לירוקים שהורידו ל-35:41 בלבד. חיפה נכנסה לקצב, השלימה ריצה של 4:17 ועלתה ליתרון 45:49. נבן ספאחיה הזעיק פסק זמן. זה לא ממש עזר והריצה המטורפת של הירוקים נמשכה (4:25) כל הדרך ליתרון שיא של 45:57 שלוש וחצי דקות לסיום הרבע. מכבי תל אביב הגיבה בריצה משלה כשדאנק של דשון תומאס הוריד ל-53:59 לירוקים. מכבי חיפה לא הצליחה לעצור את הסחף הצהוב ודאנק של איתי שגב קבע 59:59. זו גם הייתה התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות.

שחקני מכבי תל אביב איתי שגב, כרם משעור. מגד גוזני
כרם משעור ואיתי שגב ברגע של התעלות/מגד גוזני

רבע 4

בפתיחת הרבע האחרון דשון תומאס שוב החזיר את היתרון למכבי תל אביב - 59:61. מכבי חיפה שוב החלה לבצע טעויות התקפיות ולא מצאה את הטבעת. איתי שגב בארבע נקודות רצופות דאג להעלות את הצהובים ל-63:68. חיפה לא נשברה וסל של באקנר צימק ל-67:68 בלבד. מנגד, הצהובים נכנסו לקצב ועלו ל-67:75 שתיים וחצי דקות לסיום. מזה חיפה כבר לא חזרה ומכבי תל אביב חגגה ניצחון 71:80.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. מגד גוזני
שיתף ישראלים בצל מכת הפציעות. ספאחיה/מגד גוזני

קלעו למכבי תל אביב: דשון תומאס 13 נקודות, איתי שגב 12 (8 ריבאונדים), דיאנדרה קיין 12 (8 אסיסטים, 6 ריבאונדים), מייקל רול 11, ג'ייק כהן 11 (7 ריבאונדים), כרם משעור 8 (7 ריבאונדים), נוריס קול 7, ארט פראחוסקי 4, יובל זוסמן 2.

קלעו למכבי חיפה: אנחל רודריגז 19 נקודות, רג'י באקנר 15, ווילי וורקמן 10 (7 ריבאונדים), טרבור גאסקינס 9, רועי הובר 8, עוז בלייזר 7 (7 ריבאונדים), ברנדון באומן 7, ת'רסון בורל 2, רועי הובר 2, דגן יבזורי, עודד ברנדוויין ודניאל קופרברג שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully