וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטענה לחובות כספיים: וידיגאל ועוזריו תובעים את מכבי תל אביב בפיפ"א

9.4.2018 / 7:16

הפורטוגלי שאימן את הצהובים אשתקד והצוות שלו תובעים את הקבוצה, בטענה שלא כובדו חוזים שהיו להם לעונה הנוכחית. אחרי שלא הושגו הבנות בין הצדדים, המאמן החליט לפנות למוסדות המשפטיים

ברני ארדוב

המאמן הפורטוגלי ליטו וידיגאל, שאימן את מכבי תל אביב בעונה שעברה, תובע את המועדון במוסדות המשפטיים של פיפ"א ובסביבתו העריכו אתמול (ראשון) כי בקרוב אמורה להתקבל הפסיקה בעניינו. גם העוזרים של וידיגאל אשר עבדו עימו במכבי תל אביב בעונה שעברה, תובעים את המועדון בטענה כי הצהובים פיטרו אותם ולא שילמו להם את החוזים שהיו להם, לטענתם, לעונה הנוכחית.

וידיגאל הגיע באמצע העונה שעברה מפורטוגל והנחית עימו צוות שלם של עוזרים. בסיום העונה, מאחר ולא עמד ביעדים שהוצבו לו וגם כי שררו בינו לבין ג'ורדי קרויף יחסים גרועים, הוחלט במכבי תל אביב שהוא לא ימשיך לעונה נוספת. וידיגאל טען כי יש לו חוזה לשנתיים נוספות, אך במכבי תל אביב סירבו לשלם לו את מה שטען כי מגיע לו. המאמן אפילו הגיע לארץ בקיץ האחרון כדי לנסות ולהגיע להבנות, אך בינו לבין מכבי תל אביב לא הושג הסכם ואחרי לא מעט זמן, הוא גיבש החלטה לתבוע את מכבי תל אביב בפיפ"א כאשר גם העוזרים שלו מצטרפים אליו בתביעה.

במכבי תל אביב טענו כי החוזה מול וידיגאל הוא לעונה נוספת בה הוא היה אמור להשתכר 300 אלף יורו ולא לשנתיים נוספות. עוד טענו במכבי תל אביב כי עוזריו של וידיגאל ידעו כי ברגע שהוא מפוטר, החוזה עימם מבוטל והם לא רשאים לפיצוי כספי ועל כך התפתחה מחלוקת משפטית גדולה.

עוד בנושא

תקציב הרכש של מכבי תל אביב יתבסס על מכירת קיארטנסון וראיקוביץ'
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: זריהן בספק, אלירן עטר עשוי לפתוח
ג'ורדי קרויף על חלון ההעברות: "אולי לא יכולנו להביא שחקנים"

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
ליטו וידיגאל/שלומי גבאי

וידיגאל, שאמור היה לקבל בקיץ את ריו אבה ולא הגיע לשם לאחר שהתעכב בהשגת השחרור ממכבי תל אביב, מונה באוקטובר למאמנה של דפורטיבו אבס, אך סיים את תפקידו כבר בסוף ינואר, כשההנהלה הודיעה כי הוא מושעה מפני ש"לא כיבד את המועדון ואת חוקיו". הצדדים נפרדו כשהקבוצה במקום ה-16 בליגה הפורטוגלית הבכירה ורק הפרש שערים מפריד בינה לבין הקו האדום, אבל גם עם מקום בחצי גמר הגביע ואפשרות טובה לגמר (מפגש עם קלדאס מהליגה השלישית). יחד עם המאמן עזב גם הצוות שליווה אותו במכבי תל אביב: העוזר פרופסור נקה, מאמן השוערים ויטור פריירה ומאמן הכושר אוקטביו מוריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully