וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הרכש של מכבי תל אביב יתבסס על מכירת קיארטנסון וראיקוביץ'

8.4.2018 / 17:24

אצל הצהובים מקווים כי אחרי המונדיאל ניתן יהיה להרוויח על השוער והחלוץ סכום של כתשעה מיליון יורו. אופ"א פתחה בבדיקה בחשד לעבירות על חוקי הפייר פליי הפיננסי מצד המועדון

עריכה: מתן חדד

תקציב הרכש של מכבי תל אביב לעונה הבאה יתבסס על מכירתם של החלוץ וידאר קיארטנסון והשוער פרדראג ראיקוביץ'. מסר ברוח זו קיבל מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד בביקור האחרון של הבעלים מיטש גולדהאר בישראל. בעלי מכבי תל אביב כבר הבהיר במסיבת העיתונאים שקיים לפני כשבועיים כי תקציב מכבי תל אביב יקטן בעונה הבאה וכי הוא לא יכול לפעול בניגוד לחוקי הפייר פליי שמחייבים אותו להקצבת בעלים בגובה של 30 מיליון יורו בלבד לשלוש שנים.

המנהל הספורטיבי הבא של מכבי תל אביב והמאמן שיוחתם, יצטרכו לקוות למכירת קיארטנסון וראיקוביץ' בקיץ ובכסף שיכנס ממכירת השניים, הם יוכלו לרכוש שחקנים חדשים. במכבי תל אביב בונים על כך שאחרי המונדיאל ניתן יהיה לעשות על השניים קופה של תשעה מיליון יורו ובכסף הזה להביא שחקני רכש חדשים. כזכור נרכש ראיקוביץ' בסכום של שלושה מיליון יורו וקיארטנסון בסכום של 3.75 מיליון יורו. במכבי תל אביב כאמור מאמינים שניתן למכור את השניים אפילו ברווח.

עוד בנושא
ג'ורדי קרויף על חלון ההעברות: "אולי לא יכולנו להביא שחקנים"
איזי שרצקי: "בעונה הבאה יהיו כאן אולי זר אחד או שניים, סילבס מודע לכך"
לידור כהן: "כשבבית"ר ירושלים החליפו אותי בדקה ה-40, החלטתי לחזור הביתה"

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. יוסי ציפקיס
בקרוב כבר לא ילבש צהוב. קיארטנסון/יוסי ציפקיס

בתוך כך, נאלצת מכבי תל אביב להתמודד כעת מול חקירה שמבצע הגוף הפיננסי של אופ"א בחשד לכאורה שהקבוצה חרגה ממה שמותר לה על פי חוקי הפייר פליי בכמה מיליוני שקלים. מכבי תל אביב כבר היתה בעבר תחת חקירה כזו. החריגה הזו היא גם זו שגרמה לכך שמכבי תל אביב לא צירפה שחקנים בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully