וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף על חלון ההעברות: "אולי לא יכולנו להביא שחקנים"

8.4.2018 / 10:35

לפני המשחק הקריטי מול הפועל באר שבע (שני, 21:00, ספורט 5), מאמן מכבי תל אביב יודע: "זה המומנטום הכי גרוע שיכולנו לדמיין, המפתח הוא באנרגיות". ריקן :"עוד לא מסכמים שום דבר"

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
הזדמנות אחרונה. ג'ורדי קרויף/שלומי גבאי

אחרי שפתחה את הפלייאוף העליון בצורה עגומה עם שני הפסדים, מכבי תל אביב תארח מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את הפועל באר שבע למשחק שיהווה עבורה את ההזדמנות האחרונה להישאר במאבק על האליפות. ניצחון של הצהובים יקרב אותם חזרה לפער של חמש נקודות מהאלופה, בעוד הפסד יעמיד אותם במרחק בלתי מחיק של 11 נקודות מהמקום הראשון, כאשר יוותרו שבעה מחזורים בלבד עד לסיום העונה. ג'ורדי קרויף ערך הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המכריע.

"אחנו צריכים לנצח כי לא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים, ובלי קשר למשמעות", אמר קרויף, "חייבם להילחם, לנצח ולהשיב את הביטחון שלנו. המשחק הוא על שלוש נקודות וחשוב בלי קשר למצב בטבלה. מאכזב שלפני כמה משחקים היינו במרחק של שתי נקודות, אבל מאז לא צברנו נקודות ובשני משחקים ספגנו כמו בכל הסיבוב השני. זה מאכזב, יכולנו לנצח אבל החמצנו את הצ'אנסים שלנו. זה המומנטום הכי גרוע שיכולנו לדמיין אחרי סיבוב שני מצוין, הקשנו על עצמנו. המשחק הזה נראה עכשיו אפילו יותר קריטי. לא משנה איך המשחק ישפיע על הטבלה, צריך קודם להתמקד במשחק עצמו".

על היריבה: "ניצחנו אותם והם ניצחו אותנו העונה, זה יריב חזק. צריך לתת הכול על המגרש, את כל האנרגיות, כמו שעשינו במשחקים בהם ניצחנו את באר שבע. זה המפתח למשחק, וכמובן להבקיע כשמגיעים למצבים. המסקנה שלי מהפלייאוף עד כה היא שלאו דווקא הקבוצה הטובה בכל משחק מנצחת".

שינויים בהרכב? "במחצית השנייה מול נתניה עברנו לשחק עם ארבעה בהגנה ונראינו נורא, זו עובדה", אמר ההולנדי, "אולי נשחק כך מחר. אם מסתכלים רק על שני המשחקים האחרונים, נראה הגיוני שנעשה שינויים, אבל נראה מחר. ינואר? אולי לא יכולנו להביא שחקנים".

עוד בנושא

מכבי תל אביב סימנה את שמעון אבוחצירה לקראת העונה הבאה
ברק בכר יודע: "אם נגיע בגישה של שני המפגשים הקודמים, נפסיד"
בית"ר ירושלים - בני יהודה: אלי אוחנה שוחח עם איתי שכטר

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. ברני ארדוב
"כל שחקן צריך להכניס לראש שבוחנים אותו". ריקן/ברני ארדוב

אבי ריקן: "כמובן שרצינו להגיע בסיטואציה יותר נוחה, אבל אנחנו פחות חושבים מה יקרה אחרי המשחק. חשוב להגיע ולעשות את הדרכים כמו שצריך, נצטרך להיראות אחרת מבשני המשחקים הקודמים. כמובן שיש רצון ואמונה, אבל צריך להביא את זה גם למגרש. היה בנו את זה בשני המשחקים האחרונים ועדיין לא הצלחנו לקחת נקודות. אחרי המשחק נדע לאן מועדות פנינו".

"אני לא חושב שהקבוצה הזו פחות טובה מבשנים הקודמות, יש שחקנים טובים גם היום", אמר, "עברנו הרבה דברים ביחד, לא נסכם שום דבר כי יש עוד שמונה משחקים. אחרי מעידות הצלחנו כמה פעמים לעמוד על הרגליים ובזה נמדדים. אחרי אכזבות השחקנים צריכים לקחת על עצמם יותר ולהגיע למשחק כזה גדול כמו שצריך. אנחנו תמיד במבחן מול מי שמצפה מאיתנו, כל שחקן צריך להכניס לראש שבוחנים אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully