וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני יהודה: אלי אוחנה שוחח עם איתי שכטר

7.4.2018 / 22:57

אחרי שהחלוץ כעס על מיעוט הדקות שקיבל במשחק נגד הפועל באר שבע, בסיומו ירד עצבני ולא הודה לקהל, הוא ליבן את העניינים מול מחזיק זכויות הניהול. קריאף בספק (א', 21:00, ספורט1). אצל הזהובים: קנדיל חוזר להרכב

מחזור 29הסתיים08/04/2018
בית"ר ירושלים
  • ורד (10)
1:1
  • (52, פנדל) גורדנה
בני יהודה תל-אביב
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים:

אחרי ההפסד הכואב להפועל באר שבע, בית"ר ירושלים רוצה לחזור כמה שיותר מהר למסלול הנכון ותנסה לעשות את זה כבר מחר (ראשון) מול בני יהודה, כדי להיצמד מחדש לאלופה שמוליכה את הטבלה. אלי אוחנה שוחח במהלך האימון עם איתי שכטר, על הדשא בבית וגן, והשניים ליבנו את העניינים. החלוץ כעס על כך שעלה רק בשלב מאוחר מהספסל בטרנר, ובסיום המשחק היה עצבני ולא ניגש לקהל. שכטר הבהיר למחזיק זכויות הניהול כי הכול מאחוריו וכי הוא מתרכז בהצלחת הקבוצה.

באשר למשחק עצמו, במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף העליון: אופיר קריאף סובל מרגישות במפשעה ונמצא בספק למשחק. אריק סאבו לא התאמן וצפוי לקבל זריקה לפני המשחק בשל הסדק באצבע. ז'אורז'יניו חזר להתאמן בצדי המגרש וחש בטוב הברזילאי ינסה לערוך עוד מספר אימונים לפני שיקבל החלטה אם לטוס לטיפולים בברזיל. מרסל הייסטר ואנטואן קונטה יחזרו לאימונים מלאים בשבוע הבא.

עוד בנושא

מכבי תל אביב סימנה את שמעון אבוחצירה לקראת העונה הבאה
הפועל רעננה - הפועל עכו: שלומי ארבייטמן וירדן כהן יפתחו בהרכב

שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו חוגג. ברני ארדוב
יעלה עם זריקה? אריק סאבו/ברני ארדוב

בני יהודה:

אחרי הניצחון המרשים על הפועל חיפה, בני יהודה תצא מחר לטדי בתקווה לשמור על המומנטום ולהמשיך להתקרב למקום הרביעי. יוסי אבוקסיס שלא יעמוד על הקווים מחר בטדי בגלל הרחקה, ימשיך ככל הנראה עם מערך של ארבעה שחקני הגנה ויערוך שני שינויים בהרכב הכתומים: מאור קנדיל יחזור על חשבונו של הקפטן איציק עזוז לעמדת המגן הימני ואילו יונתן כהן יפתח במקומו של מאוויס צ'יבוטה המוצהב.

שחקן בני יהודה מאור קנדיל אחרי שהורחק. ברני ארדוב
מאור קנדיל חוזר אחרי ההרחקה/ברני ארדוב

טריוויה לקראת המשחק

* 101 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהמאזן הוא 30:42 לבית"ר ירושלים ועוד 29 תוצאות תיקו.

* הניצחון האחרון של בני יהודה בטדי הושג לפני יותר מחמש שנים, כאשר אמיר עגייב קבע 0:1 ב-26 בינואר 2013. איציק עזוז הוא השריד היחיד מבין השחקנים ששותפו אז, טל כחילה (בית"ר) וסתיו פיניש (בני יהודה) היו על הספסל.

* בית"ר ממשיכה להתקרב לשיא הליגה ועומדת כבר על 34 משחקים בהם כבשה שער אחד לפחות. מדובר בשיא מועדון אותו היא ממשיכה להאריך ומרחק חמישה משחקים בלבד מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

* בית"ר ניצחה בששת משחקי הבית הקודמים שלה - רצף זהה לזה שקבעה בינואר 2016. שבעה ניצחונות בית רצופים? את זה לא עשתה מאז תחילת עונת 2000/01, אז ניצחה בכל שמונת משחקי הבית הראשונים שלה.

* לעומתה, בני יהודה עדיין ללא ניצחון חוץ ב-2018: ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים, כולל ה-2:0 בטדי לפני כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully