וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר יודע: "אם נגיע בגישה של שני המפגשים הקודמים, נפסיד"

8.4.2018 / 9:45

לפני המפגש עם מכבי תל אביב (שני, 21:00, ספורט 5), מאמן הפועל באר שבע נזכר בהפסדים לצהובים העונה ולא מקל ראש: "לא מאמין במושג 'חיה פצועה'". איינבינדר: "רוצים להמשיך להשתפר"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לקראת בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יוציא את מכבי תל אביב מהמירוץ? ברק בכר/ברני ארדוב

אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים ופתיחת פער של ארבע נקודות מהמקום השני ושמונה ממכבי תל אביב, הפועל באר שבע מתכוננת למפגש עם הצהובים מחר (שני, 21:00, ספורט 5), בו ניצחון של האלופה יוציא את סגניתה באופן סופי ממאבק האליפות. ברק בכר ערך הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת המחזור השלישי של הפלייאוף העליון בליגת העל.

"כמיטב הקלישאות, הולכים משחק משחק", אמר בכר, "נפגוש קבוצה טובה וחזקה ויהיה קשה. השחקנים שלנו מספיק חכמים כדי להבין שהם הולכים למשחק קשה, אם נבוא בגישה לא נכונה כמו בשני המפגשים הקודמים (גמר גביע הטוטו ובליגה) אנחנו נפסיד, נדאג להגיע בגישה הנכונה".

על ראדי, שמתוסכל ממעמדו: "מהראן הוא נכס עבור המועדון, ברור שהוא רוצה לשחק. הלוואי שהיו לנו עוד הרבה שחקנים כמוהו, אנחנו מאוד מעריכים אותו ואני לא רואה בעיה".

על מצבה של מכבי תל אביב: "אין שום אנחת רווחה, צריך לבוא יותר חדים ומפוקסים כי יהיה אפילו יותר קשה מהמשחק האחרון. אני לא מאמין במושג "חיה פצועה", צריך לבוא ולשחק טוב. כבר שכחנו את מה שהיה, מסיקים את המסקנות מהמשחק האחרון. לא משנה מה היה אלא מה שיהיה מחר, כל משחק הוא לגופו, צריכים להגיע מוכנים ומה שהיה לפני חודש-חודשיים לא רלוונטי. ג'ורדי עשה דברים מדהימים עבור מכבי ועבור הכדורגל הישראלי, אבל לפני משחק זה לא הזמן לסכם".

עוד בנושא

הפתרון למשבר במכבי חיפה? אלאך מתכנן מהפכה בנוער. שחקנים: "DNA של לוזרים"
מסתמן: מימר ופירס צפויים לחתום במכבי פתח תקוה תוך שבועיים
בית"ר ירושלים - בני יהודה: אלי אוחנה שוחח עם איתי שכטר

דן איינבינדר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שוב מול האקסית. איינבינדר/ברני ארדוב

דן איינבינדר: "המשחק יהיה מאוד קשה, לשחק נגד מכבי בבית שלה זה לא קל אבל נבוא מוכנים, נצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג שלוש נקודות. עבר הרבה זמן מאז עברתי ממכבי, שיחקתי נגדה כבר הרבה פעמים. כל כולי בהפועל באר שבע ומרוכז במשחק מחר. אני בטוח שנבוא מוכנים ומפוקסים כדי להשיג תוצאה טובה. נמשיך להתרכז בעצמנו ולנסות להמשיך במגמת השיפור שלנו מהתקופה האחרונה. אנחנו רוצים להעלות את הרמה כל הזמן. גם במכבי וגם פה, לזכות באליפות שלישית ברציפות זה קשה. אני שמח שאנחנו מצליחים להביא את הרעב ואת האנרגיות, רוצים להמשיך כדי לזכות באליפות. אנחנו בתקופת מאני טיים, יש יותר לחץ אבל אנחנו צריכים להיות מורגלים בזה. המשחקים הללו לחוצים אבל גם מהנים וכל שחקן רוצה להשתתף בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully