וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: זריהן בספק, מרכוס דיניז מועמד

כוכב הניצחון על בית"ר סובל מכאבים בשריר האחורי ועשוי להתחיל על הספסל, וואקמה או אוחנה יפתחו במקומו. האלופה סימנה את בלמה של קרית שמונה ותבדוק את עלויותיו. עטר יפתח אצל קרויף?

מחזור 29הסתיים09/04/2018
מכבי תל אביב
    0
    • (35) ממן
    הפועל באר שבע

    מכבי תל אביב:

    ג'ורדי קרויף עשוי לערוך מספר שינויים קטן מאוד בהרכב מכבי תל אביב לקראת המשחק וזאת כדי שכמה שיותר שחקנים שחוו את ההשפלה מול מכבי נתניה, ינסו לתקן את הרושם שהותירו דווקא במשחק מול האלופה. מי שעשוי בכל זאת לקבל אשראי מחודש הוא אלירן עטר שלא שותף במשחק האחרון אפילו כמחליף. שרן ייני שוב לא יהיה בסגל. טל בן חיים שהיה חולה במשחק האחרון אמור להתלבש.

    אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב לאחר שכבש מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
    שוב ימצא את הרשת מול באר שבע? עטר חוגג במפגש הקודם/ברני ארדוב

    הפועל באר שבע:

    הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה למשחק מחר (שני) נגד מכבי תל אביב כאשר כוכב המשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים ניב זריהן חש כאבים בשריר באחורי והוא בספק להרכב במפגש המסקרן. ההערכה אצל האלופה היא שזריהן יהיה בסגל, אך ייתכן שלא יפתח ואנתוני וואקמה או מיכאל אוחנה יעלו במקומו ב-11 של בכר. במקביל, בכר מתחבט אם לעשות עוד שינויים בהרכב, כשהמאמן תרגל כמה אופציות. "אין פה אפילו קמצוץ של אופוריה", העיד שחקן בקבוצה, "כולם יודעים שהפער קטן מאוד ושכל הפסד יצמיד את היריבות אלינו".

    בעניין אחר, בקבוצה החליטו כאמור להתחזק בבלם נוסף בעונה הבאה בשל הפציעה של מיגל ויטור. לוואלה! ספורט נודע שבשיחות פנימיות בבאר שבע סימנו את הבלם הברזילאי של עירוני קרית שמונה מרכוס דיניז כמועמד מוביל. לפי גורם באלופה, בקבוצה יבדקו עם קרית שמונה את העלויות של השחקן שמחזיק בחוזה בקבוצה של איזי שרצקי, ואם יבינו שמדובר במחירים שפויים ינסו להשלים את העסקה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
    מרכוס דיניז, שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
    יחליף את ויטור עד שיחזור? מרכוס דיניס/ברני ארדוב

    טריוויה

    * זה יהיה משחק הליגה ה-107 בין הקבוצות, כשלמכבי תל אביב יש פי שניים יותר ניצחונות: 25:50 לצהובים ועוד 31 משחקים שלא הוכרעו.

    * כל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כולל גמר גביע הטוטו, הסתיימו על חודו של שער: שלושה ניצחונות לכל קבוצה.

    * גם כל חמשת משחקי החוץ האחרונים של הפועל באר שבע הוכרעו על חודו של שער, ולמעשה הסתיימו כולם בתוצאה זהה של 0:1. בשלושה מהמקרים האלופה ניצחה ובשניים הפסידה, כולל למכבי תל אביב לפני כחודשיים.

    * אלא שמאז אותו הפסד לצהובים, באר שבע צברה 19 נקודות מ-21 אפשריות (ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים) בעוד מכבי תל אביב, שעלתה אז לפסגה, הוסיפה למאזנה 10 נקודות בלבד.

    * מכבי תל אביב מגיעה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים. רצף של שלושה בעונה אחת? זה לא קרה לה מאז ארבעת ההפסדים בנובמבר-דצמבר 2011, בעקבותיהם פוטר מוטי איוניר.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully