וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא ארגיש רע אם לא אצליח לחזור ל-NBA בקיץ הקרוב"

מאמן דרושאפקה סיפר על שאיפות הקאמבק לליגה הטובה בעולם, רגע לפני גמר היורוקאפ: "רוצה לתת לזה עוד צ'אנס, אבל לא קיבלתי בינתיים אף הצעה. בכל מקרה, בכדורסל האירופי אני שמח ונינוח"

דיוויד בלאט, מאמן דרושאפקה. GettyImages
יישאר באירופה אחרי הכל? בלאט/GettyImages

בזמן שמכבי תל אביב מדשדשת ודועכת, דיוויד בלאט - האיש שיכול היה לעמוד על הקווים שלה העונה - עומד בפני האתגר הגדול ביותר שלו העונה. ביום שני הקרוב תחל סדרת הטוב משלושה בין דרושאפקה שלו לבין לוקומוטיב קובאן בגמר היורוקאפ, והמאמן האמריקאי-ישראלי חולם לזכות גם בתואר השני בחשיבותו אחרי שזכה בראשון (יורוליג, 2014) והשלישי (יורוצ'אלנג', 2005).

לקראת פתיחת הגמר התראיין בלאט לתקשורת הטורקית, וסיפר בין היתר על שאיפותיו לחזור ל-NBA בעונה הבאה. "גם אני כמו כולם רואה שיש שמועות, אבל אני מתייחס אליהן אך ורק בתור שמועות", אמר בלאט. "נכון לעכשיו לא דיברתי עם אף קבוצה או עם אף נציג של קבוצה. בדרך כלל קבוצות NBA מתחילות את התהליך של חיפוש מאמן מיד בתום העונה. יש לא מעט קבוצות שלא יהיו בפלייאוף והן מתחילות להאיץ את החיפושים אחר מאמן כשהעונה מסתיימת. בכל מקרה, אני לא קיבלתי עדיין שום הצעה למרות שאני מקווה שזה יקרה. בקיץ שעבר לא נפתחו כמעט משרות אימון ב-NBA, אבל כבר אז אמרתי שארצה לחזור. אני רוצה לתת ל-NBA עוד צ'אנס. אם זה יקרה אהיה נרגש אבל גם אם לא אהיה נרגש, כי אני מרגיש נוח ושמח בכדורסל האירופי".

עוד בנושא

דייויד גריפין: "אם היינו יודעים שלברון חוזר, כנראה שבלאט לא היה ממונה"
דיוויד בלאט: "שמחים לייצג את הכדורסל הטורקי בגמר היורוקאפ"
קמפיין חסר כבוד: סיכום עונת היורוליג העגומה של מכבי תל אביב

מאמן ניו יורק ניקס ג'ף הורנאסק. AP
בונה על משרת המאמן בניקס? הורנסק/AP

על דרושאפקה אמר בלאט: "החלטנו להשקיע קצת פחות כסף העונה ולהביא שחקנים רעבים שרוצים להכיח את עצמם. אם לא היינו מצליחים זו הייתה יכולה להיות עונה מאוד מאכזבת".

על לוקומוטיב קובאן, היריבה בגמר היורוקאפ: "יש להם קבוצה עמוקה מאוד, עם 12 שחקנים שכולם מסוגלים לשחק ברמה הזאת. הרמה שלהם לא יורדת גם כשהשחקן ה-12 עולה לשחק והביטחון שלהם מאוד גבוה, בגלל שהם נמצאים בכושר מפלצתי. הם הקבוצה הכי דומיננטית העונה ביורוקאפ, אבל הם עוד לא שיחקו מולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully