וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שמחים לייצג את הכדורסל הטורקי בגמר היורוקאפ"

מאמן דרושאפקה חגג את הניצחון המרשים על באיירן מינכן בגרמניה: "ניצחנו קבוצה מדהימה, היה ערב נהדר מבחינה התקפית". סקוטי ווילבקין שהפציץ 41: "הכי הרבה נקודות שאי פעם קלעתי"

דיוויד בלאט, מאמן דרושאפקה. GettyImages
ניצחון מרשים והישג ענק. דיוויד בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט הפתיע לא מעט אנשים כשהחליט להישאר בדארושפקה למרות שפע ההצעות שהיו לו, כולל ממכבי תל אביב. אתמול (שישי) המאמן הישראלי הוליך את קבוצתו להישג באמת מרשים מאוד כשעלה איתה לגמר היורוקאפ אחרי ניצחון חוץ הירואי על באיירן מינכן, ניצחון שהבליט כוכב על בדמותו של סקוטי ווילבקין שלהט עם 41 נקודות (10 מ-15 מחוץ לקשת) לבטח סידר לעצמו חוזה בפנרבחצ'ה/צסק"א/ריאל מדריד בעונה הבאה.

"אמרתי לפני תחילת הסדרה ואומר שוב: באיירן קבוצה עמוקה מאוד ומנוסה ויש לה סגל מבטיח מאוד לעתיד. לגבינו, אני חושב שזה היה ניצחון שהגיע לנו. זה היה משחק נהדר במיוחד מבחינה התקפית. ברור שמה שווילבקין עשה היה ייחודי. הוא עשה מהלכים בעצמו לעיתים ועבור אחרים. כשאתה קולע זריקות כאלו, קשה לשמור על שחקן עם קצב כזה שנמצא בזון. אנחנו נרגשים לקראת הגמר ואנחנו שמחים לייצג את הכדורסל הטורקי בגמר היורוקאפ".

ומה היה לגיבור המשחק להגיד? "זה הכי הרבה נקודות שאי פעם קלעתי. השלשות נכנסו לי, מה שלא קרה לי במשחק הראשון, כך שפשוט זרמתי עם זה", אמר ווילבקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully