וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דרושאפקה עלתה לגמר אחרי הצגה מטורפת של סקוטי ווילבקין

הגארד האמריקאי רשם ערב היסטורי עם 41 נקודות (10 מ-15 לשלוש) ו-5 אסיסטים והוביל את הקבוצה של דיוויד בלאט ל-83:87 מול באיירן מינכן ו-0:2 בסדרת חצי הגמר הקשה. בגמר: קובאן

שחקן דרושאפקה סקוטי ווילבקין. GettyImages
איזה משחק ענק. ווילבקין/GettyImages

דרושאפקה של דיוויד בלאט עלתה הערב (שישי) לגמר היורוקאפ. של דיוויד בלאט כתבנו? התכוונו לכתוב של סקוטי ווילבקין. הגארד האמריקאי, ששיחק עם הקבוצה הטורקית עוד כשהייתה ביורוליג, רשם הופעה שלא רואים בכל יום באירופה, ספק אם בכל עונה ובטח ובטח במעמד שכזה. ווילבקין קלע 41 נקודות באחוזים פשוט מטורפים (10 מ-15 לשלוש) והוסיף 5 אסיסטים ו-2 חטיפות (מדד 44) והוביל את הקבוצה הטורקית ל-83:87 בחוץ מול באיירן מינכן ו-0:2 בסדרת חצי הגמר שהבטיח לבלאט וקבוצתו כרטיס לגמר.

ג'וואן ג'ונסון הוסיף 16 נקודות ו-4 ריבאונדים, הווארד סנט רוס תרם 12 נקודות ו-4 אסיסטים. אצל באיירן מינכן סיימו חמישה שחקנים עם ספרות כפולות של נקודות: רג'י רדינג קלע 14 וקלט 6 ריבאונדים, דווין בוקר הוסיף 13 נקודות ו-6 ריבאונדים, ולדימיר לוצ'יץ' קלע 13 וקלט 5 ריבאונדים, בריידון הובס קלע 12 וגם דנילו בארתל הוסיף 12 ו-6 ריבאונדים. גיבור המשחק ווילבקין אמר בסיום: "זה הכי הרבה שאי פעם קלעתי. השלשות נפלו הלילה, במשחק הראשון הן לא נכנסו לי, אבל הערב הן נכנסו, אז הלכתי עם זה ואני מבסוט".

בגמר תפגוש דרושאפקה את לוקומוטיב קובאן המצוינת, שעברה את רגיאנה עם 0:2 בסדרה, אחרי שהערב גברה על האיטלקים 69:79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully