וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרת של מי גדולה יותר? ויין רוני: "אני הולך עם זו שאני כבשתי"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד לשעבר ואברטון היום טען כי המספרת שלו בדרבי מול סיטי ב-2011 הייתה מרשימה יותר מזו של רונאלדו השבוע: "מבחינה טכנית הרבה יותר קשה לכבוש עם השוק"

רויטרס

הדיון וההתלהבות סביב השער המדהים של כריסטיאנו רונאלדו מול יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות ממשיכים. היום (שישי) עסקו באנגליה בשאלה האם השער הזה יפה יותר מזה שכבש ויין רוני בדרבי של מנצ'סטר ב-2011. מסתבר שחלוץ מנצ'סטר יונייטד לשעבר ואברטון היום שלח מסרון למי ששיחק איתו אז ומשמש כפרשן בטלוויזיה, ריו פרדיננד, בו טען שהשער שלו היה מרשים יותר.

עוד בנושא:
השבוע בו הפרשנים אכלו את הכובע: בין רונאלדו לזריהן
מיכאל יוכין טוען שהמספרת של רונאלדו תהיה הרגע הזכור בקריירה שלו
זלאטן: "שער נחמד, שינסה לכבוש אותו מ-40 מטר"

פרדיננד אמר בשידור המשחק שדווקא השער של רונאלדו היה יפה יותר: "השער של רוני היה ממגן העצם שלו ולא מהרגל, אבל לכבוש שער כזה במעמד שרונאלדו עשה את זה, אין ספק שזה מדהים. הוא תמיד מגיע ותמיד מופיע על הבמות הגדולות והחשובות ביותר. במירוץ שלו אחרי הישגים והצלחה, הוא סיפק רגע של גאונות. זה הרים פה את האולפן לחלוטין, תארו לכם מה זה עשה לאנשים ברחבי העולם שראו את אחד השחקנים הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם, מייצר רגע כזה נגד יובנטוס במשחק במעמד כזה ובאירוע כזה". בוקר למחרת צייץ פרדיננד: "אל תשוו את המספרת של רונאלדו לזו של רוני נגד מנצ'סטר סיטי שהגיעה מהשוק שלו וממגן העצם... בוקר טוב וואזה!".

רוני עצמו סיפק את התשובה בזמן שהגריל את הבתים באליפות אירופה לנערים עד גיל 17 כשסיפר: "שלחתי הודעה לריו והסברתי לו שיותר קשה מבחינה טכנית לכבוש שער כזה כשאתה בועט דרך השוק ולכן אני הולך עם השער שלי".

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המספרת של רוני ב-2011/רויטרס
רונאלדו מספרת 3. רויטרס
הביצוע של רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully