וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן על המספרת של רונאלדו: "גול נחמד, שינסה את זה מ-40 מטר"

השבדי הגיב בצורה אופיינית וברחבי העולם עוד מנסים לעכל את הגולאסו של כוכב ריאל מדריד. הניתור המדהים של רונאלדו, ההוכחה שהתאמן על זה והטירוף של שדרי הרדיו. וגם: הצביעו בסקר

שחקן כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הסופרלטיבים אוזלים. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

עד הדקה ה-64 של המפגש אמש (שלישי) בין ריאל מדריד ליובנטוס, ברבע גמר ליגת האלופות, היה מדובר בסך הכול בעוד ערב סטנדרטי של כריסטיאנו רונאלדו וחבריו. הפורטוגלי כבר מצא את הרשת והבלאנקוס היו מרוצים מאוד לחזור מטורינו עם 0:1 קטן, אבל מה שקרה באותה הדקה לכד את תשומת הלב של העולם באופן מיידי וייכנס לספרי ההיסטוריה. רונאלדו התעופף למספרת פשוט מושלמת ושלח את זינדין זידאן, את יושבי האצטדיון ואת מאות מליוני הצופים בבתים לתפוס את הראש בחוסר אמונה. ברחבי הרשת מיהרו להשוות את הגולאסו לשערים גדולים נוספים שנכבשו, ובעיקר לבעיטת היעף של זידאן ב-2002 ולמספרת של זלאטן איברהימוביץ' מ-40 מטר.

אגב, הענק השבדי בעצמו לא ממש התרשם מהשער הנפלא, או שפשוט הגיב כמו שכולנו היינו מצפים שיגיב: "זה היה שער נחמד, אבל שינסה את זה מ-40 מטר".

גם פיטר קראוץ', שכבש מספרת יפה במדי ליברפול לפני כמה שנים, הגיב בצורה משעשעת ואמר: "רק מעטים מאיתנו יכולים לעשות את זה".

עוד בנושא

צמד ומספרת בלתי נשכחת לרונאלדו ב-0:3 של ריאל מדריד על יובנטוס
יוכין מסביר מדוע המספרת הזו תהיה הרגע הזכור בקריירה של רונאלדו
אפילו שם: תגובות מדהימות בברצלונה למופע האדיר של רונאלדו בטורינו

כך נראתה המספרת של זלאטן

וזו הבעיטה של זידאן

ב'אס' ניתחו את הבעיטה וגילו שרונאלדו הניף את רגלו לגובה של 2.23 מטרים כדי להתחבר לכדור שהגיע מקרבחאל. בהשוואה לזה, הוא ניתר לגובה של 2.93 מטרים בשער הנגיחה המפורסם נגד מנצ'סטר יונייטד ב-2013 וגם נגח ממרחק של 2.6 מטרים מהרצפה מול לה קורוניה ב-2014. כמובן שז הגיע לכדור בעזרת הראש ולא הניף את הרגל בצורה אקרובטית ונוטפת בטכניקה כדי לשלוח את הכדור לחיבורים, כך שמדובר בגובה מרשים ביותר.

ככה זה קרה - רגע אחרי רגע

רונאלדו מספרת 1. רויטרס
רויטרס/רויטרס
רונאלדו מספרת 2. רויטרס
רויטרס/רויטרס
רונאלדו מספרת 3. רויטרס
רויטרס/רויטרס
רונאלדו מספרת 4. רויטרס
רויטרס/רויטרס

תאמינו או לא - רונאלדו עבד על המספרת באימון, יום לפני המשחק

הטירוף של שדרי הרדיו בזמן ששידרו את המספרת

הממים שוטפים את הרשת, מברצלונה ועד טדי

 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully