וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה באשדוד: יובל יעקובוביץ' לא יצליח לחזור העונה

3.4.2018 / 9:21

הקשר עבר בדיקה נוספת שהעלתה כי לא יוכל לסייע למועדון במאבקי התחתית. באשדוד גם מודאגים מקצב ההחלמה של גדי קינדה שעדיין לא חזר להתאמן ועדיין אין צפי ברור לחזרתו למגרשים

ברני ארדוב

אבחנה נוספת שהתקבלה בעקבות הפציעה של יובל יעקובוביץ' קבעה כי קשר מ. ס. אשדוד סובל מפגיעה במיניסקוס של הברך וכבר לא יחזור לשחק העונה. בתחילה העריך רופא הקבוצה שתספיק מנוחה כדי לחזור לאימונים, אך כאמור אחרי אבחנה נוספת התברר כי השחקן לא יוכל לסייע לאשדוד במאבקי ההישרדות.

באשדוד גם מודאגים מקצב ההחלמה של גדי קינדה. במועדון העריכו כי בשלב הזה קינדה כבר יתאמן בצורה מלאה ויחכה לחזרה למשחק פעיל, אך בפועל קינדה עדיין לא מתאמן בשורות הקבוצה ועדיין אין צפי ברור לחזרתו למגרשים. מי שמגבירים קצב הם בלסינג אלקה וחן עזריאל. הראשון ישולב ואולי אפילו יפתח בשבת מול מכבי חיפה. עזריאל יחזור לסגל במחזורים הבאים ויוכל לסייע לאשדוד בכמה משחקים עד סוף העונה.

במועדון היו מאוד מרוצים אתמול מההעפלה של קבוצת הנוער לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון על מכבי נתניה החזקה. את צמד השערים לאשדוד כבש יוני סיסאיי שנענש על עבירת משמעת ופתח את המשחק על הספסל. הוא נכנס כמחליף וכבש צמד שניצח את המשחק בו צפה גם ג'קי בן זקן.

עוד בנושא
אלי כהן השריף ודרור קשטן מועמדים לוועדת האיתור. הנבחרת סגרה מחנה באוסטריה
הפועל באר שבע הודיעה: "ויטור נותח בהצלחה". הערכה: ייעדר בין חצי שנה לתשעה חודשים
מכבי נתניה - מכבי תל אביב: עטר עשוי לפתוח, אצילי צפוי לחזור לסגל

שחקן מ.ס. אשדוד יובל יעקובוביץ', שחקן בני סכנין מארון גנטוס. אדריאן הרבשטיין
סיים את העונה. יעקובוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully