וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי תל אביב: עטר עשוי לפתוח, אצילי צפוי לחזור לסגל

2.4.2018 / 18:00

החלוץ, שמיעט לקבל דקות בתקופה האחרונה, אמור להיכלל ב-11 על חשבון וידאר קיארטנסון. טל בן חיים חולה, לא התאמן ולא צפוי להיות בסגל של הצהובים (ג', 19:30, ספורט 4)

מחזור 28הסתיים03/04/2018
מכבי נתניה
  • סבע (17)
  • ספורי (45)
  • סבע (57)
  • סבע (90)
1:4
  • (80, פנדל) יצחקי
מכבי תל אביב

מכבי נתניה:

במכבי נתניה רוצים לחזור מהפגרה הארוכה ולעשות מה שלא הצליחו העונה, לנצח את מכבי תל אביב במשחק אותו יארחו מחר בערב (שלישי, 19:30). "אותנו לא מעניין איך מכבי תל אביב תגיע למשחק הזה", אמר הבוקר המאמן סלובודאן דראפיץ'. "אנחנו רוצים להראות שאנחנו יכולים לנצח את מכבי תל אביב. היינו נגדה טובים העונה פעמיים אך הפסדנו". על העזיבה של קרויף בקיץ: "חבל שמקצוען כמו ג'ורדי קרויף עוזב את הכדורגל שלנו. כולנו התרשמנו ממה שהוא הביא למכבי תל אביב". דראפיץ' אישר כי במועדון הוחלט לאפשר לעלי מוחמד לנוח עד סוף העונה כדי להתגבר על הבעיות הנלוות לפציעה הארוכה ממנה סבל באזור שמעל הקרסול."היינו חייבים לתת לעלי לנוח אחרת הוא לא יכול היה לפתוח את העונה הבאה". גם טים הויבאך יעדר אחרי שלא הצליח להתגבר על פציעתו.

מכבי תל אביב:

אלירן עטר עשוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מחר מול מכבי נתניה אחרי שבמשחקים האחרונים מיעט לקבל את חולצת ההרכב מג'ורדי קרויף. וידאר קיארטנסון ששהה במרבית ימי הפגרה במסע של נבחרת איסלנד באמריקה, עשוי להתחיל את המשחק על הספסל. למרות ההפסד להפועל חיפה במחזור הקודם לא צפויה מהפיכה בהרכב ומרבית השחקנים שפתחו באחד עשר, ימשיכו. עומר אצילי צפוי לחזור לסגל. אצילי נפצע במשחק מול הפועל רעננה בסיבוב הראשון ושבר את עצמות המסרק בכף הרגל ובמהלך הפגרה, התקיים משחק אימון גם כדי לבחון את כושר המשחק שלו והוא נראה טוב. הבלם טל בן חיים חולה ולא התאמן היום. מחר הוא לא אמור להיכלל בסגל.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב מודה לקהל. ברני ארדוב
צפוי לחזור להרכב. עטר/ברני ארדוב

המספרים

* מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-13 המפגשים האחרונים, מאז ה-0:3 ב-17 במרץ 2012. דור מיכה הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* כל 19 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים. ה-0:0 האחרון היה לפני עשור, ב-5 באפריל 2008.

* מכבי נתניה בלתי מנוצחת בששת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, כששני הפסדי הבית היחידים שלה העונה היו לתל אביביות: 3:2 למכבי תל אביב בספטמבר ו-2:1 לבני יהודה בדצמבר.

* שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד, אבל אף אחת מהן לא רשמה העונה שני הפסדי ליגה רצופים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 10500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully