וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: "ויטור נותח בהצלחה". הערכה: ייעדר בין חצי שנה לתשעה חודשים

2.4.2018 / 16:03

האלופה הודיעה כי הבלם עבר ניתוח בפורטוגל לשחזור הרצועה הצולבת הקדמית. בעוד כחודש תתבצע הערכה מחודשת של מצבו. בכר לקראת בית"ר ירושלים: "זה שלוש נקודות בדיוק כמו נגד בני יהודה ועכו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בלם הפועל באר שבע מיגל ויטור עבר היום (שני) ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת הקדמית. מי שניתח את שחקן ההגנה הוא האורטופד של נבחרת פורטוגל ד"ר חוזה קרלוס נורונחה. בבאר שבע הודיעו שהניתוח ערך כשעה ועבר בהצלחה. כעת הבלם יצטרך לנוח בפורטוגל במשך כחודש ימים. לאחר מכן תתבצע הערכה מחודשת של המצב ולאחריה יוחלט האם השחקן יגיע לארץ להמשך השיקום.

בכל מקרה, ויטור יחמיץ את תחילת העונה הבאה ויחזור רק לאחר פתיחת עונת 2018/19. ההערכה הראשונית גורסת כי ויטור יזדקק לתקופת החלמה של בין שישה לתשעה חודשים. כך שאם הכול יתנהל בצורה חיובית הבלם יוכל לחזור למגרשים בחודש אוקטובר. אוראל דגני ואדי גוטליב מהפועל תל אביב כבר הוזכרו כמועמדים לחזק את האלופה לקראת העונה הבאה במידה ותקופת ההחלמה של ויטור תהיה ארוכה מהצפוי.

עוד בנושא
"חגיגות של תואר" בבית"ר: "כבר ראינו את העונה בורחת מהידיים"
עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי נוטה לא להמשיך עם חיים סילבס
תסכול בהפועל רעננה: "עד עכשיו לא מבינים איך הפסדנו את המשחק"

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע הפצוע. ברני ארדוב
כבר יש מועמדים להחליפו. ויטור/ברני ארדוב

בינתיים בבאר שבע ממשיכים בהכנות למשחק העונה נגד ביתר ירושלים ביום רביעי (19:30). לואי טהא קיבל מנוחה אתמול בגלל עומס אך יפתח בהרכב. ההתלבטות העיקרית של ברק בכר היא בין תומאש פקהארט לבין בן שהר בחוד כאשר חנן ממן צפוי להמשיך לקבל קרדיט בקישור. מיחאי קורהוט עדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל למשחק.

הפועל באר שבע ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול היריבה הירושלמית. המאמן ברק בכר אמר: "בכל הפלייאוף יש קבוצות טובות. יש קו שיפור מסוים שאותו אנחנו צריכים להמשיך ביום רביעי. אנחנו נעשה את הדברים שאנחנו צריכים לעשות כמו בכל משחק וזה לא משנה עם מי אנחנו משחקים. ניצחון מול בית"ר ירושלים ייתן לנו שלוש נקודות. כמו נגד בני יהודה או עכו. מה שחשוב הוא שננצח. אנתוני וואקמה יהיה בסגל למשחק וביום רביעי תדעו אם הוא פותח. מיכאל אוחנה יהיה בסגל? את זה תדעו ביום רביעי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל באר שבע באימון. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
בכר עדיין מתלבט. האימון המסכם של הפועל באר שבע/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

המגן בן ביטון הוסיף: "לנו יש ביטחון מלא לקראת יום רביעי. אנחנו מתרכזים כדי לנצח ולא מתעסקים בפייבוריטיות. אנחנו צריכים את הקהל שלנו. יש לנו את היכולות. אנחנו לא מתרכזים רק בבית"ר, אלא קודם כל בעצמנו. מה שנדרש מאיתנו מבחינה טקטית. אם נעשה את מה שצריך - נצליח. כל הקבוצות בפלייאוף טובות. כולן חזקות. יהיה משחק מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully