וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי נוטה לא להמשיך עם חיים סילבס

2.4.2018 / 8:46

הבעלים מתוסכל מההדחה וסיכוי גבוה שיעשה שינוי בצוות המקצועי בעונה הבאה, למרות שהשחקנים תומכים במאמן. קוויאר יקבל הצעה לחוזה חדש. באר שבע תגיש בקרוב הצעה רשמית על האסלביינק

צילום ועריכה: קובי אליהו

לא רק שחקני עירוני קרית שמונה באווירת נכאים אחרי ההדחה אמש (ראשון) בחצי הגמר הגביע, עם ההפסד 3:2 לבית"ר ירושלים. בקבוצה סיפרו כי גם הבעלים איזי שרצקי נראה מתוסכל וביקר את הקבוצה לאחר המשחק. בכך, תמה לה מעשית עונה מאכזבת של הקבוצה, דווקא בעונה בה הבעלים משקיע את הסכום ביותר מאז שהצטרף למועדון.

"איזי מאוכזב מאוד. הוא היה בטוח שעם השחקנים שהביא והמשכורות שהשקיע העונה, הקבוצה תהיה באירופה בעונה הבאה", אמר אמש מקורב לשרצקי.

שרצקי אמר אמש ש"הכל הולך הפוך העונה", וככל הנראה התכוון שוב בעיקר לאחוז הנמוך של ניצול ההזדמנויות של הקבוצה - עקב האכילס שלה העונה.

"זה משחק שמעיד על כל העונה", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו שווים ניצחון ויורדים מנוצחים. אי אפשר להגיע לשישה מצבים של גול ולהבקיע רק שניים".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את קרית שמונה ועלתה לגמר הגביע
חיים סילבס אחרי ההדחה: "המועדון הזה בדרך הנכונה, הקבוצה טובה"
"חגיגות של תואר" בבית"ר: "כבר ראינו את העונה בורחת מהידיים"

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. ברני ארדוב
בדרך החוצה? סילבס/ברני ארדוב

שרצקי יצטרך כעת להכריע כעת בנוגע להמשך דרכו של המאמן חיים סילבס. על פי גורמים, שרצקי נוטה כעת שלא להמשיך עם המאמן. יחד עם עם זאת, הבעלים לא רוצה לקבל החלטה נמהרת ולכן ייקח כמה שבועות עד שיכריע סופית. מרבית השחקנים תומכים בסילבס וגם בעלי תפקידים אחרים במועדון מאמינים שהקבוצה תרוץ בצמרת בעונה הבאה, אם יתנו למאמן להמשיך את התהליך. "אנחנו קבוצה חדשה שככל שהעונה התקדמה, הלכה והשתפרה. "חיים חייב להישאר עוד עונה כדי לממש את מה שבנינו פה יחד", אמר אמש אחד השחקנים בקבוצה.

כמובן שגם בסגל יהיו שינויים לא מועטים. דידייה ברוסו לא ימשיך, בעוד עתידם של שגיב יחזקאל, שון וייסמן וסאן מנחם יוכרע בקרוב. קרלוס קוויאר שזוכה להערכה רבה במועדון יקבל הצעה להארכת חוזה. מהדי זועבי ימשיך כשוער ראשון למרות הביקורות שספג אמש על הפנדל לו גרם, כשאיתמר ניצן, על פי הערכות, יעבור לקבוצה אחרת.

סימן השאלה הגדול הוא נייג'ל האסלביינק. הפועל באר שבע מעוניינת בשחקן וכך גם קבוצות נוספות, אך שרצקי צפוי לדרוש סכום גבוה מאוד במונחים ישראלים. למרות זאת, באר שבע תגיש בקרוב הצעה רשמית בנסיון להגיע להסכמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully