וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "התכוננו למשחק הזה שבועיים, ידענו שהוא על עונה שלמה"

שחקני ואוהדי בית"ר ירושלים חגגו את ההעפלה לגמר במשך דקות ארוכות. בן זקן: "במחצית משהו השתנה באנרגיה. הייתה תשוקה". סילבס: "צריכים לדעת לנצח משחקים כאלו, הכל הולך לבית"ר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גם דקות ארוכות אחרי הניצחון על עירוני קרית שמונה (2:3), שחקני ואוהדי בית"ר ירושלים לא הפסיקו לחגוג את ההעפלה לגמר גביע המדינה. כ-15 אלף צהובים ליוו את הקבוצה שלהם לחיפה ורובם נשארו ביציעים אחרי המשחק הדרמטי שקירב את בית"ר כדי משחק אחד מהתואר. ב-9 במאי הקבוצה מהבירה תשחק נגד הפועל חיפה בטדי ושם החגיגה עשויה להפוך לפסטיבל של ממש.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חגיגות לתוך הלילה. קריאף ובית"ר/ברני ארדוב

"זה היה משחק סופר קשה, התכוננו אליו שבועיים, לא פשוט להתכונן למשחק על עונה שלמה", אמר המאמן בני בן זקן אחרי המשחק, "היו הרבה אמונה, הרבה תשוקה. זה לא היה המשחק הכי גדול שלנו, אבל הצלחנו לכבוש שלושה שערים ואיכשהו לנצח ולעלות".

"במחצית משהו מבחינת הקצב השתנה, משהו באנרגיה. לפני המשחק חיכינו המון זמן בחדר ההלבשה, אי אפשר לעלות מ-0 ל-100 מהר והיינו במצב מאוד נמוך. זה קורה לנו לפעמים במהלך העונה, אבל אם אנחנו מצליחים לסיים את המשחקים כמו שצריך אז בסוף אנחנו מרוצים".

יקוב סילבסטר שכבש צמד וסחט פנדל אמר: "אני ממש לא זה שהעלה את בית"ר לגמר, אנחנו 11 שחקנים על המגרש. עלינו ביחד ואני גאה ושמח. החיבור המוצלח? אני לא יודע איך זה קרה, אבל הקבוצה נהדרת והשחקנים קיבלו אותי בצורה חמה. הדרך ארוכה לדאבל עוד ארוכה, יש עוד הרבה משחקים בליגה, ובגביע יש לנו גמר נגד יריבה חזקה. יש לי חוזה עד סוף העונה ולבית"ר יש אופציה להאריך אותו, כמובן שאני רוצה להמשיך ומקווה שהאופציה תמומש".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ניצחה את קרית שמונה 2:3 ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. ברני ארדוב
סיום מאכזב לקמפיין הגביע. סילבס/ברני ארדוב

מאמן קרית שמונה חיים סילבס אמר: "האכזבה גדולה מאוד, זה ברור. ההבדל בין הקבוצות היה שאנחנו זקוקים להרבה מצבים כדי לכבוש ובית"ר לפחות. היא כבשה מהמצב הראשון שהגיעה אליו ועשתה את זה בצורה מדהימה וגם השער השני הגיע ממתפרצת".

סילבס הוסיף: "הכול הולך לבית"ר. נתנו לה פייט, המחצית הראשונה שלנו הייתה מצוינת ובשנייה הייתה ירידה ובית"ר הייתה בטירוף עם הקהל שלה. הצלחנו להשתלט שוב על המשחק למרות הכול ב-1:1, אף אחד לא חשב על לנסות להעביר את הזמן והגענו למצב מצוין של סאן מנחם, אבל זה הכדורגל. אחר כך הייתה טעות קטנה של מהדי זועבי שזה עניין של ניסיון. אני חושב שהקבוצה שלנו גם היום הוכיחה שהיא טובה, המועדון הזה בדרך הנכונה. חסרה לנו מדרגה נוספת כדי לדעת לנצח במשחקים בהם אנחנו טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully