וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חגיגות של תואר" בבית"ר: "כבר ראינו את העונה בורחת מהידיים"

2.4.2018 / 7:50

סילבסטר "רץ לקהל על אוטומט", ורד הופך ל"בונוס הכי גדול שקיבלנו", ושכטר לא מבין "למה קבוצות חושבות שגול נגדנו יספיק, אם אנחנו תמיד חוזרים". בית"ר באופוריה מוחלטת אחרי ההעפלה לגמר הגביע, שקרתה גם בזכות נאום המחצית של טביב

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. שכטר: "קבוצות חושבות שיכבשו נגדנו וזה יספיק. אנחנו תמיד חוזרים"

המחזות שנראו על כר הדשא באצטדיון סמי עופר אמש (ראשון) אחרי ה-2:3 של בית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה בחצי גמר הגביע, הזכירו יותר חגיגות של זכייה בתואר. השחקנים עברו מיציע ליציע, שרו עם האוהדים וחגגו איתם במשך דקות ארוכות, כשאלי טביב ואלי אוחנה מביטים מהצד בהנאה וגאווה.

"היה לחץ גדול לפני המשחק. גם הסגל החסר וגם הציפיות גרמו לזה. כשהיה 0:1 לקרית שמונה, ראינו איך העונה בורחת מהידיים", הסבירו שחקנים את התפרצות הרגשות בסיום. "פתאום עובר לך בראש שאתה מפסיד כאן ונופל בטרנר ברביעי וזה נראה שחור. בגלל זה הייתה התפרקות בסיום, בגלל זה הייתה שמחה כמו שרק בבית"ר יודעים לשמוח".

לאחר השער השלישי של בית"ר, איתי שכטר פנה לצוות המקצועי ואמר: "תכניסו אותי עכשיו". גם הוא רצה להיות שותף פעיל בחגיגה ולהרגיש קצת את הדשא לפני המשחק מול הפועל באר שבע ביום רביעי. בירידה מהמגרש אמר שכטר לאנשי בית"ר: "קבוצות חושבות שהן נותנות גול וזה יספיק להן, הן לא מבינות שתמיד אנחנו חוזרים מהמצבים האלה". לאחר מכן בחדר ההלבשה שכטר ושאר השחקנים הבכירים הרצינו וכבר החלו לדבר על המשחק ברביעי, כששכטר אומר לשחקנים: "עכשיו הפנים למלחמה בליגה".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה את קרית שמונה 2:3 ועלתה לגמר גביע המדינה
בן זקן: "התכוננו למשחק הזה שבועיים, ידענו שהוא על עונה שלמה"
אפילו המים של קריאף יצאו בצורת לב: הערב של בית"ר ירושלים בתמונות

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים עם מיקי סירושטיין. ברני ארדוב
כבר זכו בתואר? שחקני בית"ר חוגגים אמש/ברני ארדוב

2. עידן ורד מרגש את בית"ר: "זה הבונוס הכי גדול שיכולנו לקבל"

כמו יתר חבריו, גם עידן ורד חגג בגדול, אם כי במקרה שלו החגיגה הייתה למעשה התפרקות אחרי החודשים הקשים שעבר. הוא החל את העונה כשחקן הטוב ביותר של בית"ר בסיבוב הראשון, עד שלפתע אושפז עקב בעיות במערכת העיכול ומאז התהפכו חייו. הוא ירד במשקל, הקיא המון ולמעשה נאלץ לארגן את חייו מחדש, כשהוא נלחם על הבריאות עוד לפני שהוא נלחם על הקריירה. אמש הוא הציג יכולת מרשימה, וזה תרחיש שגם האופטימיסטים בבית"ר לא היו יכולים לדמיין. או, כמו שאמרו בצוות המקצועי של בית"ר אמש: "כשהתחיל אצלו כל הבלגן והוא ירד במשקל, כולם רק איחלו לבחור הזה להיות בריא, לא שום דבר מעבר. אף אחד לא באמת האמין שהוא יחזור העונה ויהיה משמעותי. זה הבונוס הכי גדול שיכולנו לקבל".

והיו עוד כמה סיפורים גדולים חוץ משל ורד. קחו את אופיר קריאף, למשל. אותה קרית שמונה שהקשר ניצח אתמול לא נתנה לו דקות משחק ורק ייחלה שיעזוב בחלון ההעברות בינואר. ובעוד היא כבר לא תזכה בגביע ותמשיך את העונה בפלייאוף התחתון, קריאף עוד עשוי לסיים את העונה עם דאבל. או מנהל הקבוצה אלי מנצור, שגם עבורו הייתה זו סגירת מעגל. בחודש אוקטובר האחרון, מול אותה קרית שמונה, הוא נתפס כאחראי לפארסה במהלכה שותפו שישה זרים. מנצור כבר חשב אחרי המקרה שייאלץ לחפש עבודה קשה, אבל אמש הוא קפץ וחגג עם כל השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם קלאודמיר. ברני ארדוב
מי האמין שהוא יחזור להיות דומיננטי העונה? עידן ורד בחגיגות אמש/ברני ארדוב

3. נאום המחצית המנצח של אלי טביב

שאגות השמחה של אלי אוחנה בסיום אמרו הכל. גם הוא היה לאחרונה מתוח במיוחד. בבית"ר סיפרו שהוא היה עד כדי כך לחוץ, עד שלא אכל משעות הצהריים. בסיום, גם הוא הרשה לעצמו להתפרק יחד עם אלי טביב, שפתאום ירד לדשא, חיבק את השחקנים ונראה נרגש במיוחד. בבית"ר סיפרו כי לקראת המחצית טביב התפלל לרדת בפיגור 1:0 ונראה מוטרד מאוד. כשהגיעה המחצית, הוא נתן לשחקנים נאום מוטיבציה. "תשכחו מהמחצית הזאת. אנחנו קבוצה יותר טובה, אתם מסוגלים לעשות מהפך, תעלו עם כל הטירוף ותחזרו עם ניצחון", אמר להם, והשחקנים יישמו.

אלי טביב, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שניהם חגגו בגדול. טביב ואוחנה/יוסי ציפקיס

4. ההתלהבות מסילבסטר גוברת: "הוא כבר רץ לחגוג עם הקהל באוטומט"

לפני המשחק היו חששות כבדים בבית"ר. ההיעדרויות של אנטואן קונטה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס וז'אורז'יניו היו סיבה אחת, אבל לא רק: לילה לפני המשחק אריק סאבו עוד בילה בבית החולים בגלל הזרת השבורה. בסופו של דבר הוא עלה לחימום עם זריקה וחבישה, אך ירד בהמשך לטיפול בחדר ההלבשה, כאשר עידן ורד וחן דילמוני נקראו להתאמן עם ההרכב שיפתח עד שיתברר סופית אם סאבו יכול לפתוח.

בסופו של דבר סאבו פתח וגם כבש, אבל גיבור המשחק האמיתי היה זר אחר, יקוב סילבטר כמובן. מאז שהגיע בינואר כמעט במקרה, אחרי שבית"ר חיפשה בכלל בלם, סילבסטר כבר הספיק לכבוש שישה שערים ולסחוט שני פנדלים בשבעה משחקים בלבד. בקבוצה מספרים כי הסלובקי כלל לא היה זקוק להתאקלמות, אלא השתלב באופן מיידי. אחד השחקנים אמר אמש ש"כשהוא מקבל כדור ברחבה, הוא נוגע בו ולא מחכה לראות מה יהיה. הוא כבר מתחיל לרוץ לקהל על אוטומט, הוא יודע שזה יהיה לפינה הנכונה וייכנס. הוא סקורר גדול".

יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הבינגו של בית"ר. סילבסטר/ברני ארדוב

5. ההפתעה לקראת באר שבע: חן דילמוני יפתח?

בעוד יומיים בית"ר תגיע למפגש מול הפועל באר שבע בטרנר למשחק עונה עם סגל חסר. אלו שכן כשירים יצטרכו להתאושש במהירות, פחות מ-72 שעות אחרי המאמץ הכביר בחצי הגמר. אנטואן קונטה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס וז'אורז'יניו שנעדרו אמש לא אמורים להיות כשירים (האחרון עשוי להתלבש ולעלות בתור מחליף לדקות בודדות, אבל לא יותר מזה). אופיר קריאף סיים את המשחק עם כאבים במפשעה ועשוי לקבל זריקה לפני המשחק ברביעי. המאמן בני בן זקן עשוי לערוך מספר שינויים כאשר ייתכן כי חן דילמוני ייכנס ל-11 במערך של שלושה בלמים. ביומיים הקרובים ינסו בבית"ר לאושש את השחקנים ולהביא אותם רעננים ליום רביעי.

סיכום חצאי הגמר, הנתונים של בית"ר ולקראת המחזור בפלייאוף העליון: "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully