וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל רעננה: "עד עכשיו לא מבינים איך הפסדנו את המשחק"

בקבוצה ליקקו את הפצעים אחרי ההדחה הכואבת מול הפועל חיפה: "זה היה בידיים שלנו". במועדון טוענים שאבוחצירא מחזיק בהצעה ממכבי נתניה, גם עדי נמני ועידו לוי צפויים לעזוב. קמארה יימכר?

יוסי ציפקיס

"להישאר בליגה זה מה שמעניין אותנו, כל מה שהיה עם בגביע, היה בונוס", כך ניסו לשכנע את עצמם אנשי הפועל רעננה אחרי סיום המשחק אתמול בו הקבוצה הודחה בחצי הגמר בפנדלים. "עד עכשיו אנחנו לא מצליחים להבין איך הפסדנו את המשחק. גם לפני הפנדלים זה היה בידיים שלו", אמר היום בכיר במועדון. "אם נגיע למעמדים האלה שוב, נדע יותר טוב איך להתמודד".

בכלל נראה כי בקבוצה רצו בעיקר את הניצחון עבור קורצקי. על המאמן עברו שנים לא פשוטות בכדורגל וההעפלה אמש לגמר הייתה אמורה להיות מבחינתו סוג של חזרה לקדמת הבמה. "הוא עשה פה פלאים מאז שהגיע" פרגן אחד מחניכיו. "חבל שלא הצלחנו להחזיר אתמול".

שחקן הפועל רעננה, עדי נמני. יוסי ציפקיס
רוצה להתאוורר בקבוצה אחרת. עדי נמני/יוסי ציפקיס

אז אחרי שניגבו ברעננה את הדמעות בעיקר של החלוץ שמעון אבוחצירא, והשתחררו מהלם ההדחה, הקבוצה חזרה להתעסק בקרבות ההישרדות בליגה. אומנם רעננה נמצאת יחסית במרחק בטוח מהקו האדום, אך שם יודעים כי הפסד לעכו במחזור הקרוב יחזיר לאחור את הקבוצה.

עם זאת, ברעננה כבר מסתכלים בחצי עין על העונה הבאה. לא מעט משחקניה מסיימים חוזים ובמועדון רוצים להשאיר כמה שיותר שחקנים מהעונה הנוכחית במועדון.

נתחיל מהגיבור הטרגי של חצי גמר אתמול. למרות החמצת הפנדל, בקבוצה רוצים שאבוחצירא ימשיך. אולם החלוץ מחזיק בהצעה ממכבי נתניה, כך טענו בקבוצה, וככל הנראה יעדיף לחתום שם. כמו כן, שותפו להתקפה רועי זיקרי יעזוב בתום העונה להפועל תל אביב בה הוא חתום כבר ואילו מוחמד כליבאת המושאל נראה שימשיך ברעננה גם בעונה הבאה, למרות שהדברים תלויים יותר בסכנין.

אור דסה גם צפוי לחזור לסגל של מכבי תל אביב כשעדי נמני יעזוב אף הוא את המועדון. נמני כבר הצהיר בפני ראשי הקבוצה כי רוצה להתאוורר בקבוצה אחרת, ואף טען באותם שיחות שהוא מחזיק בהצעות ממספר קבוצות בליגה. מכה נוספת לסגל של קורצקי היא ככל הנראה עזיבתו הצפויה של עידו לוי. הבלם גם מסיים חוזה וברעננה על אף שרוצים שימשיך, יודעים כי בפניו עומדות מספר אטרקטיביות.

אבל אולי הדבר שהכי מעסיק את המועדון הוא האם לנסות למכור את עלי מוחמד קמארה כבר בקיץ הקרוב. בקבוצה יודעים כי מדובר השחקן שהוא נכס. מעבר לעובדה שהוא בעל נתונים פיזיים מרשימים, ברעננה צופים לו עתיד גדול בכדורגל ולא בהכרח בארץ. עם זאת, עונה נוספת בה התחשל עוד בקבוצה עשויה לעלות את מכירות לסכומים גבוהים במיוחד. כרגע קורצקי לוחץ להשאירו בקבוצה, אך הדברים תלויים בעיקר בבעלים דמיאן רויטמן העומד מאחורי החתמתו. אגב, ברעננה לא מתכוונים להגיש ערעור על הרחקת הבלם אתמול על אף העובדה שהקבוצה טענו כי זו הדרך בה הוא חוגג שערים. כזכור, הבלם הורחק אתמול לאחר שהשופט הסיק כי עשה תנועה מגונה לקהל לכיוון הקהל אחרי כיבוש שער בדו קרב בפנדלים בסיום המשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully