וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן השריף ודרור קשטן מועמדים לוועדת האיתור. הנבחרת סגרה מחנה באוסטריה

עיני ואוחנה נפגשו. סוכם: הוועדה תוקם עד תחילת השבוע ותמנה רוב של אנשי כדורגל. מבין חברי ההנהלה, לוזון, מאירי וברקת מועמדים. שני נציגי הנבחרת המריאו לאוסטריה וסגרו מחנה בסוף מאי

ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני ויו"ר הוועדה המקצועית אלי אוחנה נפגשו היום בפעם הראשונה במטרה להחליט על הרכב וועדת האיתור לתפקידי המנהל הטכני של נבחרת ישראל וכן מאמן הנבחרת. בפגישה עלו מספר שמות אך עדיין לא התקבלו כל החלטות. לוואלה! ספורט נודע כי בין השמות נמצאים אלה של אלי כהן "השריף" ודרור קשטן, כשגם אלה של משה סיני ואורי מלמיליאן הועלו.

אוחנה יהיה יו"ר הועדה, אבל קולו יהיה שווה לשאר החברים בה. הוחלט כי הוועדה תוקם סופית מיד אחרי החג, כבר בתחילת השבוע. עוד סוכם, כי רוב חברי הוועדה, שתמנה כנראה חמישה חברים, יהיו אנשי כדורגל.

ההערכה היא ששלושה מהם, כולל אוחנה, יהיו שחקני עבר מוכרים. שניים יהיו חברי הנהלה, לאו דווקא כדורגלני עבר. לתפקיד הזה מועמדים בין היתר אבי לוזון, מורן מאירי ואלונה ברקת. המטרה היא למנות מנהל טכני זר עד תחילת מאי ומיד אחר כך הוא יחבור לוועדה שתמנה מאמן לנבחרת עד תחילת מחנה האימונים.

עוד בנושא
לוזון, מאירי או ברקת: מי יישב בוועדת האיתור?
ניר לוין: "מנהל טכני? אשמח שיבוא בעל מקצוע עם ניסיון שיעזור לנו"
ערן זהבי בראיון מיוחד: "נבחרת ישראל היא לא נבחרת העם היהודי"

אלי אוחנה בישיבת ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
עדיין אין החלטות. אוחנה/קובי אליהו

בהקשר הזה ראוי לציין כי הנבחרת סגרה אתמול סופית את מחנה האימונים באוסטריה. נציגי הנבחרת, המנהל ישראל שצוצינסקי וכן נציג אגף הנבחרות, חזרו מאוסטריה שם סגרו אתר לצורך קיום המחנה. הנבחרת תשהה בו החל מה-27 עד ה-29 (הטיסות הלוך עדיין לא סגורות) ותשוב ממנו בתחילת השבוע שאחרי, לקראת המשחק מול ארגנטינה. להתאחדות יש מספר אופציות למשחק ידידות שתערוך במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully