וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "מנהל טכני? אשמח שיבוא בעל מקצוע עם ניסיון שיעזור לנו"

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות התראיין ל"טוכמן וחמי" ודיבר על עבודתו: "הזמנו עיתונאים לראות מה אנחנו עושים, אבל זה לא עניין אף אחד". על נבחרת הנערים: "סיפוק עצום"

מגד גוזני

שבוע מעניין עבר על המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות של ישראל, ניר לוין. הנבחרת הצעירה איכזבה והפסידה 3:1 בבית לנורבגיה, אך נבחרת הנערים רשמה הישג נפלא והעפילה לאליפות אירופה. לוין התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי", ודיבר בין היתר על הנבחרות, על הביקורות ועל עבודתו.

על הנבחרת הצעירה אמר: "לא הובסנו נגד נורבגיה, הפסדנו 3:1, ספגנו שערים מהירים ולא היינו רחוקים מלצמצם. אין ספק שזה הפסד מאכזב. הקמפיין עוד לא נגמר ונסכם אותו בסופו. אנחנו מאוכזבים מהמקום בו אנחנו נמצאים בשלב זה אבל אנחנו ניאבק על הסוף ויש עוד זמן. הרבה שחקנים לא משחקים בקבוצות שלהם באופן סדיר ולקחנו בחשבון שזה יהיה קמפיין קשה בגלל הנבחרות שבבית שלנו, וגם בגלל מצב השחקנים בקבוצות יש אכזבה גדולה מאוד שהתוצאות שעשינו בצעירה היו לא טובות, אבל התפקיד שלנו זה לשבת לנתח ולבדוק מה עשינו בסדר ולא בסדר ואיך משתפרים".

על נבחרת הנערים: "הייתה שמחה גדולה כי אנחנו מלווים את הנבחרת הזאת תקופה ארוכה. כולם בארץ התמקדו בעיקר במשחק מול הונגריה, האחרון, אבל צריך לזכור שזאת נבחרת שבשלב המוקדמות שיחקה בבית קשה יותר בו ניצחנו את צ'כיה, טורקיה וארמניה במשחקים בהם לא ספגנו אף שער ולא כרטיס צהוב אחד. טורניר המוקדמות היה מאוד מוצלח וידענו שיש נבחרת מוכשרת. התקלה הייתה בהפסד לסלובניה אחרי הניצחון המרשים על רומניה והכל התנקז למשחק מול הונגריה. אני מאושר שהנערים ידעו לשחק כמו שצריך ולנצח יריבה איכותית כמו הונגריה. סיפוק עצום להגיע לאליפות אירופה".

עוד בנושא:

לראשונה מאז 2005: נבחרת הנערים של ישראל עלתה לאליפות אירופה
מוקדמות יורו הצעירות: נבחרת ישראל הפסידה 3:1 בבית לנורבגיה

מנהל טכני נבחרות צעירות ישראל ניר לוין. מגד גוזני
על הנבחרת הצעירה: "לא הובסנו נגד נורבגיה, הפסדנו 3:1, ספגנו שערים מהירים ולא היינו רחוקים מלצמצם. אין ספק שזה הפסד מאכזב. הקמפיין עוד לא נגמר ונסכם אותו בסופו/מגד גוזני

על הביקורות: "אימנתי 12 שנה קבוצות בוגרים. כשאתה מאמן בקבוצה כמו מכבי תל אביב ומוציאים אותך עם ניידת משטרה זה לא נעים ולא סימפטי, אבל מי שחווה דברים כאלה לוקח דברים בפרופורציות. זה טבעי שמבקרים, אבל לא מעט פעמים הביקורת היא מגמתית ולא נכונה והיא מגיעה מגורמים אינטרסנטיים, אבל אני חי עם זה בשלום".

על מה שהוא הביא לנבחרות הצעירות: "הזמנו עיתונאים כדי לראות מה אנחנו עושים בבית הנבחרות בשפיים, שם נמצאת ליבת העבודה שלנו. לצערנו אף אחד לא הגיע כי זה פחות מעניין. יותר מעניין לכתוב אם יש תוצאה כזאת או אחרת. ההתאחדות לכדורגל איפשרה לנו לגייס כוח אדם רציני ופרט למאמנים יש לנו פה עוד הרבה אנשי מקצוע. יש הרבה עבודה מקצועית שאנחנו עושים עם ישיבות צוות, גיבוש דרך מקצועית, וידאו ודברים שלוקחים זמן".

"לוקח זמן לראות את התוצאות בעבודה הזאת. לא אקח את ההצלחה של נבחרת הנערים ואגיד שיש תוצאות, אבל בכל מקום שבו עשו תכנית ארוכת טווח לקחו טווח של שמונה שנים כדי לראות תוצאות, ולא רצף משחקים או שבוע. מנהל טכני? אם יבוא בעל מקצוע עם ניסיון שיעזור לנו בהיבט הארגוני אני אקבל אותו בזרועות פתוחות ובאהבה. אנחנו לומדים כל הזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • ניר לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully