וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 2005: נבחרת הנערים של ישראל עלתה לאליפות אירופה

הישג נפלא לנבחרת של גדי ברומר, שגברה 0:1 על המארחת הונגריה במחזור האחרון של שלב העילית של המוקדמות, בזכות שער עצמי, ועלתה מהמקום השני בבית. הטורניר ייערך באנגליה בחודש מאי

נבחרת הנערים של ישראל. ההתאחדות לכדורגל,
נבחרת הנערים של ישראל/ההתאחדות לכדורגל

הישג נהדר לנבחרת הנערים של ישראל: הכחולים-לבנים בהדרכתו של גדי ברומר גברו היום (רביעי) על נבחרת הונגריה 0:1, ועלו לאליפות אירופה עד גיל 17 שתיערך בחודש מאי באנגליה. ישראל סיימה בעקבות הניצחון, שהושג במחזור האחרון של שלב העילית של המוקדמות ועל מארחת הבית, במקום השני בבית ז' ועלתה לאליפות לראשונה מאז 2005 ובפעם העשירית בהיסטוריה. מאז השינוי לפורמט הנוכחי של המוקדמות הנבחרת עשתה זו רק פעמיים, ב-2003 וב-2005.

ישראל הפסידה במחזור הקודם 3:0 לסלובניה וידעה שהיא צריכה ניצחון במשחק האחרון כדי להשיג את ההעפלה. מראש סיכוייה היו טובים בזכות ה-1:5 על רומניה במחזור הראשון, והשחקנים של גדי ברומר ניצלו \זאת עד תום והשיגו ניצחון קטן-גדול משער עצמי של קריסטוף וידה בדקה ה-43 (המשחק התנהל בשתי מחציות של 40 דקות).

הנבחרת של ברומר גם הייתה קרובה לסיים בפסגת הבית, אבל סלובניה השיגה שער ניצחון דרמטי בדקה ה-75 וניצחה 1:2 את רומניה במשחק המקביל, ועקפה אותה בדרך למקום הראשון. כל זה, כמובן, לא משנה. ישראל יכולה להיות מרוצה מהישג בהחלט מרשים. ברומר: "הפכנו להיות צוות מגובש וחבר'ה מגובשים. תודה לכולם על הברכות, ההצלחה הזו מגיעה לכולם"

הרכב הנבחרת היום: שריף כיוף, חנן ביטון, רוני לאופר, דן לוגסי, גיא חכים, עידו שחר, נדב נידם, אופק עובדיה, איברהים ג'ובארה, ליאל עבדה, עומרי רם.

יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, בירך: "ברכות לגדי ברומר ולשחקנים על הישג עצום. העפלה לטורניר גמר אליפות אירופה היא בשורה מצוינת לעתיד הכדורגל שלנו. נעשית בנבחרות הצעירות עבודה עצומה וזה תגמול ראוי. אני גאה בחבורה המוכשרת והאמיצה שסידרה לכדורגל הישראלי ולעם ישראל חג שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully