וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא ראיתי שהשחקנים פחות רעבים או נחושים בשבוע האחרון"

2.4.2018 / 10:38

מאמן מכבי תל אביב הדף את הביקורות על עיתוי הודעת עזיבתו, והוסיף: "טעות לחשוב שצריך לזכות באליפות בשביל לתת לי מתנת פרידה". על מכבי נתניה: "קבוצה שעושה כבוד לכדורגל הישראלי"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

שבועיים סוערים עברו על מכבי תל אביב. זה החל עם הפסד 2:1 דרמטי להפועל חיפה שנתן מכה אנושה לפנטזיית האליפות, ונמשך עם ההודעה הדרמטית לא פחות של מיטש גולדהאר על עזיבתו של ג'ורדי קרויף מיד בתום העונה. מחר (רביעי, 19:30, ספורט 4) הצהובים ינסו לחזור למסלול, או לכל הפחות להוכיח שהעונה שלהם לא הסתיימה מוקדם מהצפוי עם ההודעה על עזיבת קרויף, כשתתארח אצל מכבי נתניה. לקראת המשחק, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בהשתתפות קרויף ואייל גולסה.

על השבוע האחרון, אחרי ההודעה על עזיבתו: "היה שבוע טוב, רגוע. אנחנו יציבים כמו תמיד וכן, מחר יש לנו משחק מאוד חשוב, למרות שכל משחק בחודש הקרוב הוא סוג של גמר. אנחנו עדיין לא צריכים להסתכל מה קבוצות אחרות עושות,כי אז לא נשחק את המשחק שלנו".

על הרצון של שחקניו לזכות באליפות כמתנת פרידה ממנו: "אני לא מסכים עם צורת המחשבה הזו. אם נעשה את זה, נעשה את זה בשביל המועדון, בשביל האוהדים, בשביל השחקנים. אנחנו תמיד רוצים להילחם כדי לזכות בתואר, לא משנה באילו נסיבות. לשחקנים לא אכפת ממה שקורה כי הם רעבים, מתאמנים טוב, ואני מרוצה מאוד מאיך שהם נראו בשבוע האחרון".

עוד בנושא

רק הסיוט שלנו לא נגמר: הימים הסוערים שעברו על מכבי תל אביב
אלי דסה: "דיברו על ניתוח, היו שמועות על פרישה, זה הצחיק אותי"
גולדהאר ללא שכפ"ץ: האתגר הגדול הבא של בעלי מכבי תל אביב

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
אין ירידת מתח. קרויף/שלומי גבאי

על מכבי נתניה: "יש להם שחקנים כישרוניים והם משחקים כדורגל מאוד חיובי, מה שאומר שאנחנו צריכים להיות מאוד זהירים כי הם יכולים להשמיד את תוכנית המשחק שלך בפעולה אחת. אני חושב שהם אחת מנקודות האור של הליגה העונה. קבוצה כמו נתניה עושה כבוד גדול לכדורגל הישראלי. קשה להגן עליהם, וזה אתגר גדול בשבילנו".

על הבעיות של מכבי תל אביב העונה: "כשיש לנו דקות טובות אנחנו לא הורגים את המשחק ואז גורמים סבל לעצמנו. המשחק האחרון מול הפועל חיפה היה דוגמא טובה לזה, כי הייתה לנו מחצית ראשונה טובה והגענו להרבה מצבים, ואז הגיעה המחצית השנייה ונראינו כמו קבוצה אחרת לגמרי. כשיש לנו הזדמנויות אנחנו חייבים לכבוש".

על עתידו ועל האפשרות שיהפוך למנהל טכני של נבחרות ישראל: "יהיה רע מאוד אם נדבר על משהו שלא קשור למשחק. אין לי תשובה, לא אומר כן ולא אומר לא".

על המשך הפלייאוף: "אף קבוצה לא תוותר מראש ותרים ידיים, בטח לא נתניה שתמיד משחקת כמו ילד שרוצה לנצח. בסופו של דבר כולן יילחמו, כולן ירצו לנצח".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. יוסי ציפקיס
"העזיבה של ג'ורדי לא הפתיעה אותנו". גולסה/יוסי ציפקיס

אייל גולסה הוסיף בנוגע לעזיבתו של קרויף: "לנו זה לא כל כך חדש. הכל ממשיך כרגיל, אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה. הרגשנו את זה, כי אנחנו איתו כל יום אז אנחנו יודעים כל".

על קצב כיבוש השערים שלו: "אני חושב שאני מגיע להרבה מצבים וצריך שאחד ייכנס, ואחר כך יגיע כל השאר".

על חזרתו של עומר אצילי: "הוא שחקן חשוב מאוד למכבי, הייתה לו פציעה לא קלה אבל אני לא יודע אם הוא ישחק או לא, כי אלו החלטות של ג'ורדי".

על שאיפות האליפות: "מכבי זה מועדון שכל שנה רוצה לזכות בכל התארים. אנחנו עובדים קשה כל יום כדי להשיג את זה ונקווה שנעשה את זה העונה. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully