וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "דיברו על ניתוח, היו שמועות על פרישה, זה הצחיק אותי"

1.4.2018 / 16:36

המגן התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "מי שנוח לו להגיד שאני פציע, שיסתכל בסטטיסטיקה". על הציפיות ממנו: "זה אתגר, אני לא נלחץ". על קיארטנסון: "החיבור הכי טוב שהיה לי"

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

לראשונה אחרי שלוש שנים, מכבי תל אביב לא תיקח חלק הערב (ראשון) בחצאי גמר גביע המדינה, ובמקום זה הצהובים ממשיכים להתכונן למשחק הפלייאוף העליון מול מכבי נתניה ביום שלישי. אחרי ההפסד להפועל חיפה והודעת הפרידה מג'ורדי קרויף, הקבוצה רוצה לצאת לדרך חדשה ולחזור למסלול הניצחונות לקראת המשך המאבק על האליפות. אחד השחקנים הכי חשובים שלה הוא אלי דסה, שהעניק הים ראיון לאתר הרשמי של המועדון.

"כל שחקן רוצה להיות במקום שאומרים עליו שההשפעה שלו יוצאת דופן", אמר המגן, "זו כמובן מחמאה ענקית אבל גם עול על הכתפיים. מי שרוצה להגיע לרמות הגבוהות צריך להיות בעל יכולות לקחת אחריות. צריך להבין שיש ציפיות וצריך לעמוד בהן שבוע אחרי שבוע. זה אתגר. אני בנאדם חזק מטבעי, בנאדם שרגיל לשרוד ולהיאבק, זה לא מלחיץ אותי או גורם לי לאבד תקווה. להיפך, זה מחזק אותי".

על הכושר הטוב שלו: "אני מרגיש שחזרתי מהפציעה הרבה יותר טוב, חזק ויעיל לקבוצה. היה לי קשה בתקופה שמכבי לא הצליחה, מאוד כאב לי שלא היינו חזק במאבק. היו משחקים לא טובים ואפילו קצת נתק מהקהל. קיוויתי שהקבוצה תחזור למסלול הרבה לפני החזרה שלי, אבל שמתי לעצמי מטרה שכשאחזור אעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה לצמרת".

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן להמשך המאבק. דסה/קובי אליהו

על הפציעה ממנה סבל: "היו דיבורים על ניתוחים, שמועות על פרישה, זה הצחיק אותי. הפציעה דרשה זמן. מה שהטריד את האנשים זה שהכול נשאר במועדון ולא ידעו מה קורה, אז התחילו שמועות. מי שנוח לו להגיד שאני פציע, אני מציע שיסתכלו בסטטיסטיקה".

על שיתוף הפעולה הפורה עם וידאר קיארטנסון: "התחיל חיבור עוד בשנה שעברה, נתפס הצמד. הוא סיפר לי שבאיסלנד פתחו קבוצת פייסבוק 'קינג דסה'. אני יודע שאני אכניס את הכדור והוא יהיה שם, אני אפילו לא צריך להתסכל וגם הוא סומך עלי ויעשה את התנועה כשהכדור אצלי. לא היה לי חיבור כזה עם אף אחד עד היום בקריירה".

על מאבק האליפות: "מהמשחק הראשון שלי בליגת העל ועד היום לא הייתה ליגה כזו, כולם רעבים לתואר הזה. כולם בטירוף. דווקא בגלל השנתיים האחרונות ואחרי שחזרנו מהמתים, מרגישים את הלהט של כולם מסביב, הרצון להחזיר את האליפות, וזה מאוד יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully