וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "אם אלי אוחנה יביא מוסלמים לבית"ר, יעשו לו מה שעשו לי"

מנהל אגף הספורט בירושלים התראיין ל"טוכמן וחמי" ודיבר בין היתר על אוחנה ("אין לו יותר מאחוז סיכוי ממה שהיה לי בעניין הזה"), בית"ר הנוכחית ("הזדמנות חד פעמית לקחת דאבל") טביב ("אין שני לו בבחירת שחקנים"), ותפקיד יו"ר ההתאחדות: "עכשיו הזמן לשנות"

ברני ארדוב

רגע לפני חצי גמר גביע המדינה, איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים, התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי" ודיבר בין היתר על אחד הפספוסים הגדולים בקריירה שלו. "אם יש פצע פתוח מבחינתי כל כך הרבה שנים זה נושא הגביע, שלא הצלחתי לזכות בו עם בית"ר ירושלים", אמר. "היינו יותר טובים, היינו קרובים, אבל הפועל תל אביב ניצחו פעמיים בפנדלים. בשנת 2009 זכינו בגביע שהייתי יושב ראש וראובן עטר היה מאמן וזה היה פיצוי חלקי. מי שזוכר את השמחה בגביע הזה של האוהדים ושל העיר ירושלים יודע למה יש כל כך הרבה ציפייה היום, במטרה לשחזר את השמחה האדירה".

על בית"ר ירושלים הנוכחית: "היא לא משתווה ברמתה לקבוצות הגדולות שהיו בתקופה של ארקדי גאידמק או של שנות ה-90. הם ממצים את המקסימום מהסגל הנוכחי, צריך להוריד בפניהם את הכובע. לבית"ר עדיין יש אפשרות לקחת גביע, שם היא פייבוריטית, וגם בליגה מצבה טוב. היא מבקיעה הרבה שערים ומשחק כדורגל חיובי".

על אלי טביב: "בתקופה שאני ניהלתי לא היה בעל בית שמזרים כסף והיום יש את אלי טביב. הוא רוצה להשביח שחקנים ולמכור אותם, גם ישראלים וגם זרים. בבחירת השחקנים אין שני לו בכדורגל הישראלי, זה יוצא מגדר הרגיל. לאורך זמן אוהדי בית"ר רוצים לראות קבוצה דומיננטית. השנה הנוכחית לא מאפיינת מה שהיה בשנים עברו. אני חושב שיש הזדמנות אולי חד פעמית לבית"ר ירושלים לנסות לקחת גביע ואליפות ולנצל את העבודה שגם באר שבע וגם מכבי תל אביב לא בתקופות הכי טובות שלהן".

על סוגיית המאמן בבית"ר: "אנחנו מדברים על זה הרבה בירושלים. צריך להגיד כל הכבוד לבני בן זקן, שהצליח לעבור כמאמן צעיר וחסר ניסיון הרבה מאוד. הוא עושה דברים יוצאי דופן".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: "אנשים קונים מספסרים כרטיסים ב-400 שקל. כולם בטירוף, אסור לנו לאכזב אותם"
המעריץ של גל אלברמן: ראיון עם אפונסו טיירה מעירוני קרית שמונה
ניר קלינגר: "אני סומך עליכם. שחקו כמו מול מכבי תל אביב"

איציק קורנפיין מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים. ברני ארדוב
דברים מעניינים מאוד. קורנפיין/ברני ארדוב

על אלי אוחנה: "אלי אוחנה לא מדבר הרבה, בטח שהוא בתפקיד כזה. יש לו מה להגיד והוא שמר את הדברים אצלו בבטן. אני לא יודע מאיפה הוא הביא את ההחלטה לא להתראיין הרבה זמן אבל אלי זה אלי, וכשהוא מדבר יש לו מה להגיד. אם הוא יביא שחקנים מוסלמים לבית"ר יעשו לו ולטביב בדיוק את מה שעשו לי. אין לו אחוז יותר מהסיכוי שהיה לי בעניין הזה".

על הגביע האחרון בשנת 2009: "העונה הזאת נפתחה עם התקציב הכי גדול בהיסטוריה של בית"ר ירושלים. הביאו שחקנים כמו אבראו והקבוצה רצתה להגיע לליגת האלופות אבל אז הגיע המשחק נגד ויסלה קראקוב. זאת הייתה עונה מעניינת. היא הייתה נקודת המפנה בין בית"ר הגדולה של ארקדי לעונה שבערך בחודש נובמבר או דצמבר ארקדי עזב בה את הקבוצה, נסע לרוסיה והמועדון היה צריך להסתדר בכוחות עצמו חמש שנים. הניצחון בגביע באותה עונה נתן לכולם פיצוי על עונה באמת קשה. בית"ר עברה מאז שנים קשות. המועדון לא רווה נחת ומגיע להרבה הישגים. הלוואי שבית"ר תיקח גביע שוב, היא פייבוריטית בענק".

על המועמדות לתפקיד יושב ראש ההתאחדות: "אני לא רוצה להרחיב בנושא יותר מדי. כמי שמגיל 10 משחק כדורגל והייתה לו קריירה של 26 שנים על הדשא ועוד שש שנים בתפקיד יושב ראש, לקבל אפילו הצעה או מועמדות לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל זה כבוד גדול. זה תפקיד שיש לו הרבה מאוד השפעה והשלכות על הכדורגל הישראלי שלא נראה טוב בתקופה האחרונה. יש המון מה לעשות וכמישהו שהתעסק בכדורגל כל החיים שלו יש לי הרבה מה לתרום. אבל זה מאוד מורכב ומוקדם. אני יותר מאשמח אם הדברים יסתדרו. מאז שעזבתי את בית"ר ירושלים החיים שלי מאוד שקטים. זאת לא אותה אינטנסיביות. המצב של הכדורגל היום לא טוב, יש הרבה מה לשנות. עופר עיני הצליח לייצב את המצב מבחינה כלכלית ופחות או יותר הציל את ההתאחדות מפשיטת רגל.

"עכשיו זה הזמן לעשות שינוים מבחינת הכדורגל: בתשתיות הנוער, באימון, מצב האימונים ודברים נוספים. אם אבוא, זה לא כדי להעביר את הזמן. יכול להיות שאנשים יגידו שאני נאיבי. אני לא פוחד מביקורת, לא מעבודה קשה ולא מאחריות. המצב עדיין מאוד מורכב, כל נושא המרכזים והפוליטיקה. יש הרבה אנשים שרוצים את התפקיד והרבה אינטרסים שונים. אני מקווה שמי שקובע בסופו של דבר יקבל את ההחלטה הכי טובה לטובת הכדורגל, זה הכי חשוב. כולנו אוהבים את הכדורגל. כשהייתי בנבחרת הצעירה פירקנו נבחרות כמו איסלנד בקלות והיום הן מגיעות למונדיאל ואנחנו מידרדרים. ניגוד עניינים? הקשר היחיד שלי בעבודה הנוכחית שלי עם ההתאחדות היה האם הנבחרת תשחק בטדי או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מחזיק תיק ניהול הזכויות בבית"ר ירושלים, אלי אוחנה. יוסי ציפקיס
קורנפיין על אוחנה: "יש לו מה להגיד והוא שמר את הדברים אצלו בבטן"/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully