וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני סומך עליכם. שחקו כמו מול מכבי תל אביב"

1.4.2018 / 8:50

התרגשות בהפועל חיפה לקראת מעמד חצי הגמר: המאמן כינס אסיפה אחרונה, 19 שחקנים זומנו לסגל ללא מאמון קשוע, התלבטות אחת בקישור. כץ: "קשה לנו מול רעננה". המאמן לשחקנים: "אל תהיו מושפעים מאף גורם חיצוני"

יוסי ציפקיס

התרגשות בהפועל חיפה לקראת המשחק הערב (ראשון, 18:00, ערוץ 5) מול הפועל רעננה. אתמול, לקראת השעה שמונה בערב, פרסם המאמן ניר קלינגר את הסגל לשחקנים. המאמן זימן 19 שחקנים בסך הכל, כולל שלושה שוערים (מהסגל אמור להיגרע רותם פדידה). היחיד שלא ייכלל בסגל הוא החלוץ מאמון קשוע וזאת בשל סיבות מקצועיות.

קלינגר ערך אתמול את האסיפה המסכמת לשחקנים, בה ביקש מהם לשחזר את המשחקים הגדולים מהתקופה האחרונה. "אנחנו צריכים להיות אנחנו, להיות הפועל חיפה ולא לנסות להיות משהו אחר", אמר המאמן לשחקנים. "אנחנו צריכים לשחק כמו נגד מכבי תל אביב, כמו בדרבי. אסור שנהיה מושפעים מאף גורם חיצוני. אני סומך עליכם במאה אחוז. הקבוצה בכושר טוב". השחקנים התבקשו להימנע מדיבורים מיותרים על התרגול הטקטי לפני המשחק ובאסיפה המאמן התמקד גם בעמידה הטקטית של היריבה. חיפה תשחק עם שני בלמים, ולא עם שלושה כפי שנהג קלינגר בחלק מהמשקים העונה. ההתלבטות של קלינגר, לפי האימון, היא בין שני שחקנים - רוסלן ברסקי וגל אראל. ריסטו מיטרבסקי, שמגלה יכולת טובה מאז שהגיע, אמור לפתוח ב-11. יוסיפ איבנצ'יץ', על פי התרגול, ימתין על הספסל.

עוד בנושא:

כ-300 אוהדים של הפועל חיפה הגיעו לאימון כדי לתמוך
הפועל רעננה: "אם נמשיך את היכולת שלנו, זו לא תהיה הפתעה אם נעלה לגמר"

אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישלטו ביציעים. אוהדי הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

יואב כץ אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו צריכים להתכונן את המשחק הזה כמו למשחקים מול מכבי תל אביב, באר שבע או מכבי חיפה. ממש באותה צורה. זה מעמד חשוב, חצי גמר, אבל עדיין - משחק כדורגל. קשה לנו מול הפועל רעננה, במשחק האחרון הם הבקיעו ראשונים, אבל לא הצלחנו להתגבר עליהם גם בעשרה שחקנים. אנחנו מתעסקים בעצמנו, רוצים לנצח ואז ביום רביעי להשיג ניצחון על בני יהודה".

אם הקבוצה תעפיל, השחקנים מתכוונים להישאר כדי לצפות במשחק השני ויחזיקו אצבעות לבית"ר ירושלים. ניצחון ירושלמי יבטיח כרטיס לאירופה גם אם הקבוצה תסיים במקום הרביעי. חבר ההנהלה דורון אוסידון, שהסיר את מועמדותו מתפקיד חבר ועדת האיתור של הנבחרת בשל התמיכה בקלינגר, צפוי גם הוא לשוחח עם השחקנים.

כעשרת אלפים אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק הערב. הם מכינים תפאורה מיוחדת לקראת המשחק ויהיו כמובן הרוב השולט ביציעים. כפי שפרסמנו, יואב כץ ינחת בישראל בעוד כשבועיים, שעות לפני המשחק מול הפועל באר שבע בטרנר. הבעלים ישוחח היום עם השחקנים לפני המשחק באמצעות הסקייפ והוא מתכנן שיחה נוספת גם אחרי המשחק.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן; ריסטו מיטרבסקי, ראדו גנסארי, גל אראל (רוסלן ברסקי), גילי ורמוט, עדן בן בסט; אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully