וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: "אם נמשיך את היכולת שלנו, זו לא תהיה הפתעה אם נעלה לגמר"

התרגשות שיא בקרב הקבוצה מהשרון לקראת חצי גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה (18:00, ערוץ 5): "אפשר לעשות היסטוריה נוספת". קורצקי לא ישנה את המערך, במועדון משדרים אווירה קלילה

יוסי ציפקיס

במשך השבוע התלבטו בצוות המקצועי של הפועל רעננה איך להתכונן לחצי גמר גביע המדינה הערב (ראשון, 18:00, ערוץ 5) מול הפועל חיפה. מחד, מדובר במעמד לא שגרתי עבור המועדון הקטן מהשרון, שהרשה לעצמו לפנטז על תואר משמעותי ראשון. מאידך, לכולם ברור כי על הקבוצה עברה עונה לא פשוטה, עמוסה בלחצים ומתחים, והגביע הוא בעצם המפעל היחיד שהכניס קצת צבע בשנה האפורה הזו.

אחרי לא מעט התלבטויות החליטו ברעננה ללכת בדרך החיובית והקלילה. אם לפני המשחק עוד חשבו להזמין לשחקנים מלון ולהכניס אותם לאווירת המשחק, בסופו של דבר הוחלט לאפשר להם לשהות בקרב משפחותיהם, במיוחד בחג, מתוך מחשבה שיגיעו יותר נינוחים למשחק. בכלל, בקבוצה מיעטו לערוך השבוע שיחות מוטיבציה לשחקנים והתכוננו למשחק הערב כמו לכל משחק, זאת לפחות על פי אנשים בקבוצה.

רק באימון המסכם אתמול (שבת) המאמן מנחם קורצקי ניסה לעורר קצת השראה אצל השחקנים ואמר: "מועדון קטן כמו רעננה נמצא הרבה במצבים האלה. יש לנו את האפשרות לעשות משהו לא ייאמן, כזה שיזכרו שנים. היו תקופות לא פשוטות העונה ומחר זה זמן טוב ליהנות מכדורגל. תנוחו טוב ותגיעו למשחק הכי מוכנים שאתם יכולים".

עוד בנושא:

הפועל חיפה - הפועל רעננה: קלינגר מתלבט, קורצקי עם שלושה בלמים
בית"ר ירושלים: "אנשים קונים מספסרים כרטיסים ב-400 שקל. כולם בטירוף, אסור לנו לאכזב אותם"

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
רגע האמת הגיע. קורצקי/מגד גוזני

אשר למערך ולהרכב, קורצקי לא מתכוון לשנות משהו מהשבועות האחרונים, בהם הקבוצה מציגה כדורגל חיובי. ברעננה יודעים שהפועל חיפה מרגישה פייבורטית במשחק ולשם כך, הקבוצה מהשרון תגיע עם מערך נסוג, כזה שבעיקר ינסה לעקוץ במתפרצות עם המהירות של רועי זיקרי, מוחמד כליבאת ושמעון אבוחצירא. אור דסה שחוזר מפציעה ימתין על הספסל להזדמנות שלו. ברעננה יש שביעות רצון גדולה מהחלק ההתקפי שלה, ומקווים שתשוחזר גם הערב.

בצד ההגנתי, קורצקי ימשיך עם שלושה בלמים כשהמטרה היא בעיקר לנטרל את אלון תורג'מן שהעונה שדרג את משחקו. כמו כן, המאמן שם דגש על משחק האגפים של הפועל חיפה ועל שני המגנים שלה וביקש משחקניו למנוע בעיטות מחוץ לרחבה.

בהנהלת המועדון די חצויים בכל הקשור למשחק מחר. בעוד שאשר אלון לא יהיה באצטדיון העירוני בחיפה הערב ואף שב ואמר מספר פעמים שהישארות בליגה הרבה יותר חשובה לו מהגביע, נראה שעבור שותפו דמיאן רויטמן המעמד הרבה יותר מרגש. רויטמן, המתגורר באפריקה וברוב השנה נמצא שם, יגיע למשחק כדי לתמוך בקבוצה.

התחושה הכללית היא שהמעמד אליו הגיעה הקבוצה הוא הוא בונוס אחד גדול, וברעננה לא רוצים להפסיק לחלום. "אנחנו בהחלט יכולים לעשות היסטוריה נוספת", אמרו במועדון. "אם נמשיך את היכולת שלנו מהחודשים אחרונים אז זאת לא תהיה הפתעה אם נעלה. אנחנו צריכים להגיע צנועים ולעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר, בתקווה שנחגוג בסיום המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אור דסה, הפועל רעננה, קלאודמיר, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אמור להתחיל על הספסל. דסה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully