וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל רעננה: קלינגר מתלבט, קורצקי עם שלושה בלמים

כ-300 אוהדים של הקבוצה מהכרמל הגיעו לאימון כדי לתמוך, המאמן יבחר אם לפתוח עם ברסקי או אראל (א', 18:00, ספורט 5). מנגד, אור דסה ששב מפציעה כנראה לא יפתח, זיקרי ואבוחצירה בהתקפה

חצי גמרהסתיים01/04/2018
הפועל חיפה
    3:4
      הפועל רעננה
      יוסי ציפקיס

      הפועל חיפה:

      כ-300 אוהדים הגיעו הבוקר (שבת) לאימון הקבוצה כדי לעודד את השחקנים לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה. האדומים מהכרמל חוזרים למעמד חצי הגמר לראשונה מאז 2004 ומקווים להמשיך את העונה הנהדרת שלהם. עד אתמול רכשו כ-8,000 מאוהדי הפועל חיפה כרטיסים והבטיחו את מקומם באצטדיון העירוני.

      "בגביע אין פייבוריטים, אבל אסור לגמור את העונה הזאת בלי כרטיס לאירופה", אמר אתמול אחד השחקנים. "אם נעפיל לגמר, נחזיק אצבעות לבית"ר ירושלים. הגעה של שתי הקבוצות לגמר תבטיח את הכרטיס לאירופה גם אם נסיים במקום הרביעי". קלינגר חזר השבוע שוב ושוב על השיטה בה תשחק הקבוצה והתמקד בתפקיד של הקישור האחורי. כפי שכבר פרסמנו, יואב כץ ישוב לארץ בעוד כשבועיים, שעות לפני המשחק של הפועל חיפה בטרנר. לאחר המשחק יגבירו במועדון את ההכנות לעונה הבאה. במועדוו מדגישים כי נותרו כרטיסים אחרונים לאוהדי הקבוצה

      בעניין ההרכב, ניר קלינגר לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב. ההגנה שכוללת את מלול, תמאש, קפילוטו ושיימן ימשיכו. בן בסט, ורמוט ותורג'מן ישתפו פעולה בחלק הקדמי. השאלה היא מי יפתח לצדם של ריקי מיטרבסקי וראדו גנסארי במרכז השדה. נראה כי גל אראל או רוסלן ברסקי יפתחו לצדם.

      עוד בנושא:

      מיטרבסקי בתמונת ההרכב. בעקבות התמיכה בקלינגר: אוסידון הסיר מועמדותו לוועדת האיתור
      עדן בן בסט: "זו תהיה נקודת שיא בקריירה שלי להניף גביע עם הפועל חיפה"
      תורג'מן וגנסארי ינסו לצאת לחו"ל. העדיפות השנייה: הפועל חיפה

      עדן בן בסט עם ניר קלינגר הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
      האוהדים בטירוף. עדן בן בסט עם ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

      הפועל רעננה:

      בקבוצה מהשרון החליטו השבוע להוריד עומסים. לאחר העונה הלחוצה שעברה על הקבוצה, הצוות המקצועי רוצה שהשחקנים בעיקר יהנו מהמעמד ויגיעו משוחררים למשחק מחר. המאמן מנחם קורצקי לא ממש התלבט לגבי ההרכב והוא ימשיך במערך של שלושה בלמים, כשבחוד ימשיכו לקבל את הקרדיט שמעון אבוחצירה, מוחמד כליבאת ורועי זיקרי. אור דסה שחזר מפציעה יחל את המשחק על הספסל וכנראה ישולב במהלכו. מלבדו, כל סגל הקבוצה בריא וכשיר למשחק החשוב.

      sheen-shitof

      במבצע מיוחד

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דניאל בר נתן
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 16000

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully