וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטרבסקי בתמונת ההרכב. בעקבות התמיכה בקלינגר: אוסידון הסיר מועמדותו לוועדת האיתור

30.3.2018 / 8:10

התלבטות אחת למאמן הפועל חיפה לקראת חצי גמר הגביע. שלושה חברי הנהלה - לוזון, מאירי וברקת מתחרים כעת על מקום בוועדה. קלינגר על עתידו: "אם אקבל הצעה לאמן את מכבי חיפה, אשיב בשלילה. רוצה את הנבחרת". על גולדהאר: "רוצה מאמן זר. ההחלטה להיפרד מקרויף באה בזמן"

יוסי ציפקיס

בעקבות מועמדותו של ניר קלינגר לאימון נבחרת ישראל, החליט סגן נשיא הפועל חיפה וחבר הנהלת ההתאחדות דורון אוסידון, להסיר את מועמדותו לתפקיד חבר וועדת האיתור. אוסידון, שנפגש אתמול עם מי שאמור להקים את הוועדה, אלי אוחנה, הוזכר כאחד מארבעה מועמדים לתפקיד. אוסידון תומך בקלינגר לתפקיד המאמן ולכן לא יוכל לקחת חלק בוועדה. כעת נותרו אבי לוזון, מורן מאירי ואלונה ברקת מועמדים לוועדה. אוחנה צריך לבחור שני חברי הנהלה ושחקן עבר, כששמם של משה סיני ואורי מלמיליאן עלו. "יהיה מעניין לראות מה יקרה אם לוזון ומאירי יצטרכו לבחור יחד מאמן לנבחרת", אמר אחד מחברי ההנהלה בעקבות המתיחות הקיימת בין השניים.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
יסרב למכבי חיפה? קלינגר/יוסי ציפקיס

אתמול השתתף המאמן ניר קלינגר בפאנל מיוחד בתכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5, בו נשאל על ידי העיתונאים שאלות על העונה שהוא עובר בהפועל חיפה, על מועמדותו לנבחרת וכן על ההחלטה של מיץ' גולדהאר להיפרד מג'ורדי קרויף ולהכריז על מדיניות של קיצוץ התקציב. "אם לא אקבל את הנבחרת ואקבל הצעה לאמן את מכבי חיפה, אשיב בשלילה. לא אעזוב את הפועל לטובת קבוצה גדולה. אני חולם על אליפות וגביע ורוצה לאמן את הנבחרת. מה אני מעדיף? את שניהם. תואר קבוצתי חשוב יותר מהצלחה אישית", אמר קלינגר, שנשאל על השינוי שעבר כמאמן וענה: "גדולה של בנאדם היא לדעת להשתנות. כולנו לומדים ומתרגלים לדברים חדשים. השנה התבגרתי. הפועל חיפה היא לא אפיזודה חולפת. בנינו קבוצה להרבה שנים. 12 שחקנים חתומים, ששה יוחתמו ועוד שלושה שחקנים חדשים במו"מ להצטרף. גם אם אעזוב לנבחרת תהיה קבוצה מוכנה וחזקה לעונה הבאה". שנשאל האם הוא רואה את עצמו מועמד למכבי תל אביב, כמאמן האחרון שהביא אליפות לפני עידן ג'ורדי קרויף ענה: "לדעתי, אין שום סיכוי שאגיע למכבי תל אביב. אני מכיר את מיץ' והצוות, הם ימשיכו להתבסס על צוותים זרים. זה בסדר. קיצוץ בתקציב מבחינת מכבי? אני בעד לגמרי. אני חושב שזה נכון. תקציב הוא לא ערובה להצלחה. כחבר, אני יכול לומר על ג'ורדי רק מילים טובות. ההחלטה באה בזמן, כי שש שנים זאת תקופה מאוד ארוכה. מגיע לו שאפו על התקופה שלו, למרות שהתקופה האחרונה הייתה פחות טובה. אי אפשר לשכוח את מה שעשה עבור מכבי ואת השינוי שהוא חולל בה, אחרי תקופת יובש מסוימת".

בינתיים, נמשכים ההכנות לקראת המשחק ביום ראשון. לקלינגר יהיה סגל מלא מול רעננה, להוציא את לירן סרדל. רסמוס סויסטדט חוזר לסגל. מעל 8,000 כרטיסים כבר נמכרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ריסטו מיטרבסקי, שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
יקבל מקום בהרכב? מיטרבסקי/שלומי גבאי

קלינגר לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב. ההגנה שכוללת את מלול, תמאש, קפילוטו ושיימן ימשיכו. בן בסט, ורמוט ותורג'מן ישתפו פעולה בחלק הקדמי. השאלה היא מי יפתח לצדם של ריקי מיטרבסקי וראדו גנסארי במרכז השדה. נראה כי גל אראל או רוסלן ברסקי יפתחו לצדם.

ההרכב שתורגל: ארנסטס שטקוס; דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן; ריסטו מיטרבסקי, ראדו גנסארי, רוסלן ברסקי (גל אראל), עדן בן בסט; אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully