וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן וגנסארי ינסו לצאת לחו"ל. העדיפות השנייה: הפועל חיפה

27.3.2018 / 11:57

הישראלי מעדיף לצאת לאירופה, אחרת יחתום בהפועל חיפה. המולדבי מוכן לחזור למו"מ, אך הבהיר כי הוא בודק אופציות באירופה. גורם על ממן: "אף אחד לא כפה עליו לוותר על המענקים"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מקסים פלקושצ'נקו מתראיין ל"טוכמן וחמי"

אלון תורג'מן וראדו גנסארי בודקים אפשרות לעזוב את הפועל חיפה. הראשון רוצה לשחק באירופה בעונה הבאה וסוכניו בודקים מספר הצעות, כולל משוויץ, מעבר לים. אחת האפשרויות שעלתה היא סנט גאלן השוויצרית. השני הודיע ליואב כץ כי הוא מוכן להיכנס למשא ומתן החל מחודש אפריל, אולם הבהיר כי הוא בודק במקביל אופציות נוספות. השניים הבהירו בשיחה עם מקורבים כי האופציה הראשונה שלהם בישראל תהיה הפועל חיפה, זאת בשל ההצלחה שלהם במדי הקבוצה העונה והעובדה שייתכן והיא תשחק באירופה.

בקרב השחקנים השמיעו ביקורת מסוימת על יואב כץ, זאת מאחר והוא עדיין לא חתם על החוזה של גבריאל תמאש. בהפועל חיפה אמרו אתמול כי החוזה ייחתם עוד השבוע ותצא הודעה רשמית על כך, אולם גם בעבר השמיעו הצהרות דומות. שחקני הקבוצה, אם תגיע לאירופה, סיכמו עם כץ כי יקבלו מענק עבור השתתפות בשלב הראשון בלבד. אם הפועל חיפה תעפיל לאירופה ותעבור את השלב הראשון, הם לא יקבלו מענק אלא אם כץ יציע זאת בעצמו.

במועדון הגיבו על הידיעה אמש, לפיה חנן ממן חתם על התחייבות משפטית לפיה הוא מוותר על כל המענקים המגיעים לו, עבור מקומות 1-4, וכן על הוצאות הדלק שלו. "אף אחד לא כפה עליו לחתום, אבל הוא יודע שלא היה עובר בלי לוותר על המענקים והדלק", אמר גורם בקבוצה.

ראדו גנסארי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מוכן להאיץ את המגעים. גנסארי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully