וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "זו תהיה נקודת שיא בקריירה שלי להניף גביע עם הפועל חיפה"

בן זקן, קלינגר, סילבס וקורצקי דיברו לקראת חצאי גמר הגביע. חלוץ הפועל חיפה: "אני חולם על המשחק הזה בלילות". קלינגר: "רוצים להעניק מתנה ליואב כץ". בן זקן: "מכבדים כל יריבה"

יוסי ציפקיס

נציגי ארבע העולות לחצי גמר גביע המדינה - בית"ר ירושלים, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה והפועל רעננה, קיימו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת הרגע הגדול של הכדורגל הישראלי, ביום ראשון בחיפה. ראשונות בהצגה הכפולה יהיו הפועל חיפה והפועל רעננה (18:00), ולאחר מכן ייפגשו בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה (20:50). משחק הגמר יתקיים ב-9 במאי באצטדיון טדי.

* רכבת ישראל הודיעה שתתגבר בערב המשחקים את תחנת חוף הכרמל, וכן בסיום המשחק השני את מערך הרכבות. במסגרת האירוע, יתווספו דיילים ומנהלים בתחנת חוף הכרמל, ושעות פעילות התחנה יוארכו בהתאם לשעות סיום המשחקים. רכבת ישראל תפעיל בסיום המשחק השני רכבת מיוחדת, בשיטת מלא וסע. רכבת זו תצא מתחנת חוף הכרמל בסיום המשחק, ותעצור בתחנות: בנימינה; חדרה; נתניה; בית יהושוע; הרצליה ותחנות תל אביב. בנוסף, תופעל במידת הצורך רכבת נוספת לכיוון תל אביב או נהריה.

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים עם בוריס קליימן. יוסי ציפקיס
עם הראש בגביע. בן זקן וקליימן/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן: "לא היה לנו פשוט במשחקי הגביע עד כה, אנחנו מכבדים כל יריבה, אבל מאמינים בעצמנו ורוצים להוכיח את עצמנו על המגרש. אנחנו מתכוננים רק למשחק מול קרית שמונה, אנחנו לא חושבים על שום דבר אחר. יש לנו משחק אחד שהוא חצי גמר הגביע ואנחנו מרוכזים רק לגביו. כל העבודה שלי מערכתית להצלחת בית"ר ירושלים. כל המטרה שלי היא לעלות לגמר גביע המדינה, זה הדבר היחיד שחשוב עכשיו".

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס: "אני לא חושב שמשהו שקרה לפני המשחק יהווה יתרון או חיסרון לאחת הקבוצות במשחק הזה. הקבוצה שתגיע אל המשחק הכי מוכנה, תעלה לגמר. עצם זה שהזכרתם את זה שלא הפסדנו לבית"ר העונה אומר שהקבוצות די שוות. אני לא חושב שדיבורים כאלה ואחרים צריכים להוביל אותנו. עברנו עונה מאוד לא קלה ואם איזי היה חושב שנעשית עבודה לא טובה, הייתי כבר מוחלף. הקבוצה הלכה והתעצמה ואני חושב שיש תמימות דעים על זה שקרית שמונה הלכה והשתפרה ככל שהעונה התקדמה".

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן: "אני מאמין מאוד בקבוצה, יש תלכיד מצוין. בינתיים אנחנו בתמונה בשני המפעלים. אי אפשר להתייחס למשחק כזה בצורה שונה. אם יהיו פנדלים, אסתכל על השחקנים ואיך שהם בועים. ההכנה המנטאלית היא אותה הכנה, אתה בא באותו ריכוז".

שוער קרית שמונה איתמר ניצן: "זה תמיד מרגש להיות בשלב כזה של הגביע. עברתי פציעה לא קלה שהשביתה אותי למשך חודשיים. כרגע אני כשיר, אבל ההחלטה אם אשחק או לא היא של חיים בלבד. בתור הקפטן של הקבוצה ומי שמזוהה עם המועדון, הצלחה של הקבוצה תהיה גם הצלחה שלי. אני מוכן לכל תרחיש ומה שיהיה. ברור שזה מעמד קצת יותר גדול, אנחנו רוצים להיות הכי טובים כדי לעלות לגמר ואולי להניף גביע"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חיים סילבס עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
האנדרדוג בחצי הגמר. חיים סילבס/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "בשורה התחתונה בחצאי גמר, מהניסיון שלי, במשחקים האלה אין פייבוריטית. כל הלחץ והאווירה וההתעניינות התקשורתית גם של הקהל עושים את שלהם. מי שתבוא מוכנה יותר ורגועה יותר ותשתמש בניסיון שלה, תעלה לחצי הגמר. קודם כל נרצה ואנחנו שואפים וזו תהיה מתנה ליואב כץ על יום ההולדת אתמול, אבל קודם צריך לעבור את הפועל רעננה שהיא קבוצה בהתקדמות שעשתה סיבוב שני נהדר. לגבי הנבחרת? אני עכשיו רוצה להתרכז בגביע. הציפיות היו מתחת למקום שבו אנחנו נמצאים, אבל היו ציפיות גבוהות יותר מאשר בשנים עברו".

"לאט לאט הבנו שאנחנו פקטור גם בליגה וגם בגביע אנחנו פה במעמד הזה וזה כיף גדול. הפתענו את עצמנו בהתחלה ואז הבנו שאנחנו קבוצה שמורכבת משחקנים מדהימים. נכון, יש לי הרבה מה להפסיד. אני יכול להזכיר לכם מקרים ששיחקו קבוצות מהליגה הלאומית מול קבוצות מצמרת ליגת העל והיו הפתעות. ברור שזה לא אותו דבר כי הפועל רעננה קבוצה טובה מאוד. אנחנו הפועל חיפה גאה מאוד ובריצה יפה מאוד. אנחנו סומכים על השחקנים. אנחנו שמים הכול בצד, מתרכזים רק בחצי הגמר ואם ירצה השם גם בתשעה במאי בטדי".

חלוץ האדומים עדן בן בסט: "הגביע מגרה ומושך, אבל יש לנו משוכה גבוהה מאוד בדרך. נצטרך לעבוד קשה כדי להניף את הגביע. אני חושב שכקפטן הפועל חיפה זו יכולה להיות נקודת שיא בקריירה שלי. זכיתי בגביע עם מכבי תל אביב אבל כקפטן הפועל חיפה זה יהיה מיוחד יותר. לניר קלינגר יש חלק גדול בזה שעברתי לקבוצה. אני פתחתי דלת, שחקנים שבאו אחריי הם שחקנים ברמה גבוהה מאוד. הם באו למועדון חם ומחבק. אנחנו נמצאים פה ואנחנו שואפים להגיע לגמר ובעזרת השם לקחת את הגביע זה יכול להיות משהו היסטורי לכולם".

מאמן רעננה מנחם קורצקי: "ברור שזה מעמד מרגש ומחייב. אנחנו מגיעים מוכנים למשחק הזה, אנחנו משוחררים. אני יודע שכל מאמן עובר תקופות פחות טובות, אני מקווה שהעונה אצליח לחזור לקדמת הבמה, יחד עם הפועל רעננה שעוזרת לי לשפר את היכולות שלי ולהביא אותן לידי ביטוי. נבוא ונשתדל לייצר את הכדורגל שאנחנו מייצרים בחודשים האחרונים. נבוא הכי מוכנים להפועל חיפה, היא נמצאת איפה שהיא נמצאת לא במקרה. יש לה לא רק שחקני הרכב מצוינים, אלא גם על הספסל. אני בטוח שאם נבוא משוחררים כי אנחנו הקבוצה שצריכה לבוא הכי משוחררת כי זה בונוס מבחינתנו. הקרבות האמיתיים שלנו הם בליגה. על הנייר אני חושב שהפועל חיפה כן פייבוריטית, אבל במשחק אחד הכול יכול להיות בעייקר בחצי גמר".

קשר רעננה שניר שוקר: "יש לנו סיכוי, מאז שמנחם הגיע התחזקנו וניצחנו את מכבי תל אביב, הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק נגד קבוצות גדולות ולעשות תוצאות יפות וגם נגד הפועל חיפה היינו טובים. פיזית אנחנו מרגישים טוב, הצוות עושה איתנו הכנה טובה כדי להגיע רעננים לגביע ולליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully