וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנשים קונים מספסרים כרטיסים ב-400 שקל. כולם בטירוף, אסור לנו לאכזב אותם"

1.4.2018 / 7:02

הקבוצה מהבירה דרוכה לקראת חצי גמר גביע המדינה (20:50, ערוץ 5), אליו תגיע בסגל חסר. סאבו בספק בשל סדק באצבע, בקבוצה מאמינים שיוכל לשחק עם זריקה. ז'אורז'יניו יחזור לסגל. בית"ר לא מימשה את האופציה על אדגר, שמבקש לסיים את העונה בראשל"צ. אדלר ישפוט מול ב"ש

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תגיע הערב (ראשון, 20:50, ערוץ 5) לאצטדיון העירוני בחיפה למשחק חצי הגמר נגד עירוני קרית שמונה בסגל חסר, אך עם הרבה מאוד מוטיבציה. לאורך כל הימים האחרונים זוכים השחקנים להודעות ומסרים מהאוהדים שמפנטזים על תואר אחרי הרבה שנים ויודעים שהעונה הסיכוי לכך הוא גבוה, בעיקר בהתחשב בכך שמשחק גמר הגביע יתקיים בטדי. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "מי שלא יעלה לשחק, רוב האיצטדיון יהיה קהל שלנו שידחוף בטירוף מהדקה הראשונה. זה שווה הרבה מאוד וכל שחקן צריך לתת מעצמו יותר במעמד ואווירה כזאת. אנשים קונים כרטיסים ב-300 ו-400 שקל מספסרים כדי לבוא למשחק הזה, אסור לשלוח אותם מאוכזבים כמו שנה שעברה".

בנוגע לסגל, בסיום האימון אתמול היו כמה דפיקות לב אצל אנשי בית"ר כאשר אריק סאבו נחבל באצבע ברגלו וסבל מכאבים. השחקן נלקח לצילום בבית החולים, שם התברר כי הוא סובל מסדק באצבע. אמש היתה תחושה כי הסלובקי בספק לחצי הגמר, אולם בבית"ר משוכנעים שאם יעלה עם זריקה יוכל לפתוח. מי שלא יהיו חלק מהסגל הערב הם דוד קלטינס, אנטואן קונטה ומרסל הייסטר הפצועים. מי שאמור לחזור לסגל הקבוצה לאחר שישה שבועות שהיה בחוץ הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שחזר לפני שבוע לאימונים מלאים.

אשר להרכב, נראה כי רק לאחר האסיפה היום בבית המלון תתקבל ההחלטה הסופית. עושה רושם שהמשבצת האחרונה תיפול על ההחלטה האם לפתוח עם שלושה בלמים וחן דילמוני כמגן או שמא עם חן עזרא. באימון שלשום תורגל עזרא בשמאל במערך של שלושה בלמים, אך לא נראה כי בני בן זקן יילך על האפשרות הזאת.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים-עירוני קרית שמונה: בן זקן מתלבט בנוגע למערך, סילבס בונה על המהירות
הפועל חיפה - הפועל רעננה: קלינגר מתלבט, קורצקי עם שלושה בלמים

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
דרוכה ומוכנה. בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה התלוננו על האימון המאוחר אתמול, ממנו חלקם חזרו הביתה לאחר חצות, וכבר היום בצהריים הם אמורים להתכנס לקראת הנסיעה לחיפה. גם בצוות המקצועי היו חילוקי דעות בנוגע לשעת האימון המאוחרת ערב לפני משחק אך בסופו של דבר הוחלט שהאימון אכן יתקיים בשעות הערב.

בית"ר לא מימשה את האופציה על פול אדגר, שהסתיימה ב-30 למרץ, אך ממשיכה לנהל מגעים מול קבוצתו הפינית אקאנס. השחקן עצמו מחויב לחזור כעת לפינלנד אך הוא מבקש להישאר בעירוני ראשון לציון עד לסיום העונה והפינים עשויים להעיתר לבקשתו.

זיו אדלר הוא זה שישפוט את המשחק הגורלי של הירושלמים מול הפועל באר שבע ביום רביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פול אדגר שחקן בית"ר ירושלים מול פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
הירושלמים ממשיכים לנהל משא ומתן. פול אדגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully